Nonique extreme energie

zaterdag, december 24, 2016

Heey! Ik kreeg een pakketje opgestuurd met 4 producten uit de nieuwe Extreme Energy lijn van Nonique. Ik heb nog helemaal geen producten van Nonique, dus ik vond het hartstikke leuk dat ik van Nonique een paar producten mocht testen. Ik ben benieuwd!

Nonique is 100% biologisch, vegan en test niet op dieren! Dat vind ik heel fijn. Nonique bevat het unieke ingrediënt de Noni-vrucht. Deze vrucht bevat 800 keer meer vitamines en enzymen dan een ananas. Ook zijn alle producten gecertificeerd.

Dit klinkt allemaal geweldig, tijd om de producten te testen!

(Ik heb trouwens de producten gekregen met een Duitse tekst erop, maar zal het in de review gewoon in het Nederlands vertalen)


Bodylotion
Deze bodylotion is vochtinbrengend en geschikt voor alle huidtypen. De geur is lekker verfrissend en zoet. Je ruikt mango, papaya en grapefruit. De combinatie is echt heerlijk! Het is geen dunne substantie, maar ook niet heel dik, het smeert wel goed uit. Na gebruik voelen mijn armen en benen zo enorm zacht aan!

Nonique Extreme Energy Bodylotion 200 ml: €7,95 te koop op Nonique.nl

Gezichtscrème 
Deze gezichtscrème verzorgt de huid met energie en vocht. Wat is de geur toch lekker! Wel is de geur iets minder sterk dan de bodylotion, maar dat vind ik op de één of andere manier wat fijner voor mijn gezicht. De gezichtscrème heeft een dunne substantie en smeert goed uit. Na gebruik is mijn gezicht heel erg zacht en voelt het heel verzorgend aan.

Nonique Extreme Energy Gezichtscrème 50 ml: €7,99 te koop op Nonique.nl

Micro Peeling
Deze energieke micropeeling bevat veel waardevolle ingrediënten uit de biologische teelt. Door de combinatie van bio Noni bladeren, bio Aloë Vera, bio Guarana en bio Avocado olie wordt de huid tot diep in de poriën gereinigd en verfrist. De micropeeling is makkelijk te verdelen en ruikt weer heel lekker. Het verzorgd mijn gezicht super goed en is na gebruik heel zacht.
Nonique Extreme Energy Micro Peeling 100 ml: €6,45 te koop op Nonique.nl

Lippenbalsem
Deze lippenbalsem is biologisch, veganistisch en pure natuurlijkheid. Het verzorgd open en gesprongen lippen en ondersteund bij het natuurlijke herstel. Ook de lippenbalsem ruikt weer lekker fruitig en smeert zo lekker uit! De lippenbalsem heeft een dunne substantie waardoor je hem niet heel erg voelt zitten. Dat vind ik zelf heel fijn! Mijn lippen zijn zo mega zacht na gebruik!

Nonique Extreme Energy Lippenbalsem 6 ml: €2,95 te koop op Nonique.nl

Nonique is echt een geweldig merk! Ik heb helemaal niets slecht aan het merk. Alleen moet je wel van de geur houden, anders is het niet echt iets voor jou. Ik zelf vind de geur echt heerlijk, je blijft de geur lang ruiken en de producten verzorgen zo goed!

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties