Louis Widmer

zaterdag, januari 28, 2017

Heey! Ik mocht van Louis Widmer een aantal samples proberen van hun producten. Ik ben al heel lang benieuwd naar de producten van Louis Widmer, want ik heb ze al eens voor bij zien komen op blogs en die waren er allemaal erg over te spreken.

Louis Widmer is een Zwitsers merk. Je kunt de producten bij een aantal winkels in Nederland kopen, zoals bij DA en Etos.

Ik kreeg 8 samples opgestuurd. Ze zien er heel schattig uit, omdat ze zo klein zijn. Op de zijkant van de  doosjes staat er een beetje informatie in allerlei talen. Gelukkig ook in het Nederlands, dit is heel erg handig!


Ik ben benieuwd!

Dagcrème UV 10

-Voor elk huidtype
-Anti-Ageing
-Beschermt & hydrateert
-Zonder Parfum

Deze lichte crème verzorgt en hydrateert de huid en beschermt deze tegen UV-stralen. Ideale basis voor make-up. Breng de dagcrème 's morgens na de reiniging aan.

Ik vind deze dagcrème heel fijn! Ik heb hem voor mijn make-up aangebracht. Hij droogt heel snel in, wat heel fijn is als je je make-up wilt doen. Mijn make-up zit er op het einde van de dag nog goed op!

Voor meer informatie klik hier

Emulsion Hydro-Active
-Normale & gemengde huid
-Anti-Ageing
-Hydrateert intensief

Deze bijzondere doeltreffende dagverzorging zorgt voor een intensieve hydratatie en beschermt de huid op lange termijn tegen veroudering en tegen schadelijke invloeden van buitenaf, Deze emulsie is een uitstekende basis voor make-up. Breng de Emulsion Hydro-Active elke ochtend op een goed gereinigde huid aan.

Ik heb dit product nu een aantal ochtenden na elkaar op gehad en het bevalt me heel erg goed! De crème brengt fijn aan en hydrateert mijn huid heel goed.

Voor meer informatie klik hier

Reinigingsmelk
-Voor elk huidtype
-Reinigt grondig
-Mild
-Verzacht irritaties
-Afspoelbaar met water

De Reinigingsmelk is afspoelbaar met water en reinigt het gezicht mild, maar grondig. Gebruik de Reinigingsmelk 's morgens en 's avonds. Breng daarna de Tonic zonder Alcohol aan.

Ik vind dit een hele fijne reinigingsmelk! Normaal krijg ik van reinigingsmelk puistjes, maar dat is bij deze gelukkig niet zo. Ik heb het product gebruikt om de restjes van mijn make-up er af te halen en dat werkt heel goed!

Voor meer informatie klik hier


Basisserum 
-Intensief Anti-Ageing
-Verbetert de huidstructuur
-Werkt diep in de huid
-Zonder parfum

Dit intensief antirimpelserum verbetert de huidstructuur zichtbaar. Twee tot drie druppels volstaan voor gezicht, hals en decolleté. Gebruik het Extrait Lipsomal als basisverzorging nà de reiniging en vóór de dag- of nachtverzorging. 

Het is een hele fijne serum. Hij trekt goed in en verzorgd je huid goed. Ook brengt hij heel fijn aan en heeft het een hele fijne subsantie.

Voor meer informatie klik hier

Wash Gel gezicht
-Normale, vette en gemengde huid
-Reinigt intensief
-Zuivert de huid
-Verfrist & kalmeert

De verfrissende Wash Gel is speciaal ontwikkeld voor de normale, vette en gemengde huid. Bevochtig de huid met lauw water, verdeel de Wash Gel over het gezicht en masseer zacht in. Spoel daarna overvloedig met lauw water.

Ik vind Wash Gels voor je gezicht echt geweldig! Ik gebruik het altijd om mijn make-up er onder de douch af te halen. Ook dat heb ik met deze Wash Gel gedaan. Hij werkt daar echt geweldig voor!

Voor meer informatie klik hier

Crème Nutritive
-Normale huid
-Anti-Ageing
-Nachtverzorging
-Voedt

Deze voedende antirimpelcrème hyrdrateert en regenereert de normale huid. Rimpels verzachten zichtbaar. Gebruik de Crème Nutritive elke avond na de reiniging. 

Ik heb natuurlijk geen rimpels, maar deze crème is een hele fijne nachtcrème. Mijn huid is na het aanbrengen van de nachtcrème ontzettend zacht!

Voor meer informatie klik hier

Tonic zonder Alcohol
-Voor elk huidtype
-Zuivert & verfrist
-Kalmeert
-Zorgt ervoor dat crèmes beter indringen
-Zonder Parfum

Het Tonic zonder Alcohol vervolledigt de reiniging. Het verstevigt, verfrist, kalmeert en voorkomt irritaties. Besprenkel een watje met het tonic.

Wat een fijne tonic! Het zorgt er echt voor dat crèmes goed intrekken en mijn huid voelt heel verfrissend. Ook zuivert hij mijn huid goed.

Voor meer informatie klik hier

Gezichtspeeling
-Voor elk huidtype
-Reinigt grondig
-Verfijnt de huidstructuur
-Verwijdert dode huidcellen
-Hydrateert
-Zonder parfum

De ultrafijne korreltjes van de Gezichtspeeling verwijderen de dode huidcellen op een milde manier. Gebruik bij een normale huid: 1 tot 2 keer per week. Bij een vette of gemengde huid: 2 tot 3 keer per week.

Ik heb de gezichtspeeling 2 keer gebruikt. De korreltjes doen niet pijn aan mijn huid, daar ben ik heel blij om. Ik heb ook echt het gevoel dat de gezichtspeeling de dode huidcellen verwijdert.

Voor meer informatie klik hier

Ik vind de producten van Louis Widmer echt geweldig! Ik heb er helemaal niks op aan te merken. De producten zijn allemaal zonder parfum, wat ik heel fijn vind. Alles ruikt ontzettend lekker en alles verzorgt mijn huid heel erg goed. Ik ben heel tevreden over de producten!

Liefs!



You Might Also Like

0 reacties