Max&more ultimate face powder palette

zaterdag, maart 25, 2017

Heey! Een tijdje geleden zag ik dit palette in de Action liggen en ik was meteen heel benieuwd! Ik vind het heel leuk om nieuwe palettes uit te proberen. De verpakking ziet er heel luxe uit, dus dat is meteen al een plus punt.

Op de achterkant van de verpakking is een afbeelding, waarop je kunt zien hoe je de poeders aan moet brengen. Heel handig!

Max&more ultimate face powder palette €1,99 te koop bij Action


Het palette heeft een matte verpakking met gouden letters, wat er ook heel mooi uit ziet. Op de achterkant staan alleen ingrediënten en verder niks bijzonders.
Het palette bevat één highlighter, twee foundation poeders, twee blushes en drie bronzers. Het palette ziet er ook vanbinnen heel luxe uit. Wel is de binnenkant van plastic, maar zo ziet dat er niet uit.
De swatches zien er heel mooi gepigmenteerd uit. Ik was bang dat de bronzers oranje zouden zijn, maar op de swatches is te zien dat ze helemaal niet oranje zijn. Wel is de eerste bronzer kleur erg oranje. Ik weet niet echt waar ik deze voor moet gebruiken, dus die heb ik ook niet gebruikt.
Ik heb als eerst de 2e foundation poeder (de 3e kleur van de bovenste rij) over mijn hele gezicht aangebracht. Het niet echt een 'foundation' poeder, want hij geeft niet mega veel dekking. Wel is het precies de goede kleur voor mijn huid en hij matteert goed.

Als tweede begon ik met de bronzer aanbrengen. Ik heb eerst de 2e bronzer uit de onderste rij aangebracht en daar overheen de 3e kleur uit de onderste rij. De bronzers zijn gelukkig niet oranje op mijn gezicht. Ze zijn wel heel erg gepigmenteerd, dus je moet niet te veel product op de kwast aanbrengen. De bronzers zijn goed te blenden en ze zien er heel mooi uit op mijn gezicht.

Na de bronzer bracht ik blush aan. Ik heb hiervoor de 2e blush (de 4e in de onderste rij) gebruikt. Ik vind dit een prachtige kleur! De blush geeft een mooie glans en is goed te blenden. Ook voor de blush moet je niet te veel op je kwast aanbrengen, want hij neemt meteen veel product op. Op de foto's is de blush helaas niet zo goed te zien.

Als laatst heb ik de highlighter aangebracht. Ik was hier wel het meest benieuwd naar. De highlighter geeft een hele mooie natuurlijke glans en is heel goed gepigmenteerd. Ik vind hem prachtig!

Dit palette heeft hele mooie gepigmenteerde poeders. De foundation poeder matteert mijn gezicht heel goed, de bronzers zien er heel mooi uit, de blush geeft een mooie glans en de highlighter is prachtig. Zeker een aanrader!

Liefs!



You Might Also Like

0 reacties