Trind BoHo Vibes voorjaar/ zomer collectie 2017

vrijdag, mei 12, 2017

Heey! Ik heb vandaag een extra artikel! Dat betekent dat er morgen ook gewoon een artikel online komt te staan. Vandaag laat ik jullie een aantal hele leuke nagellakjes van TRIND uit de voorjaar/ zomer collectie zien! De collectie bestaat uit 6 verzorgende nagellakken in een gelimiteerde oplage.

De vrolijke en bohemian collectie bevat een prachtige zachtroze, een verrassende lichtgroen, een vrolijke fuchsia, een stoere teal blauw, een klassieke rood met een twist en een zonnige geel.

TRIND's Caring Color nagellakken zijn meer dan Trendy kleuren. Naast het feit dat ze jouw nagels voorzien van een prachtige kleur, worden je nagels tegelijkertijd verzorgd en versterkt. Gebruik voor het beste resultaat de Caring Color nagellakken in combinatie met de TRIND nagelverzorgingsproducten.

Dit klinkt allemaal super! Een nagellak die ook je nagels verzorgd! Ook de kleurtjes zien er allemaal heel erg leuk en vrolijk uit.

Summer of Love (CC239)
Summer of Love is een warme, diep gele kleur die prachtig staat bij een gebruinde huid. Geel is een kleur die energie uitstraalt en dat is precies het type vrouw dat we in gedachten hadden tijdens het ontwikkelen van de kleur. Een unieke vrouw vol zelfvertrouwen die niet bang is om op te vallen. Een authentieke Ibiza-stijl hippie.
Summer of Love is het een heel leuk zomers kleurtje! Ik heb nog helemaal geen gebruinde huid, maar dat komt nog wel in de zomer! Het is een mooi opvallende kleur. De kleur dekt heel goed! Ik heb twee laagjes aangebracht en hij droogt ook heel snel. Dat vind ik heel erg fijn.

TRIND Summer of Love (CC239) 9 ml: €10,15 

Es Vedra (CC235)
Es Vedra is een verrassende lichtgroene nagellak. Een kleur die een en al zomer uitstraalt. Uiteraard heb je een attitude nodig om deze kleur te dragen, maar dan zul je er ook weg van zijn. Es Vedra is vernoemd naar het prachtige groene, mythische eiland voor de zuidwest kust van Ibiza. 
Toen ik dit kleurtje zag. was ik meteen al helemaal verkocht! Wat een prachtige kleur! Dit soort kleurtjes vind ik altijd heel mooi in de zomer. Ook van deze kleur heb ik twee laagjes aangebracht. De kleur dekt heel mooi en droogt ook lekker snel. Heerlijk!

TRIND Es Vedra (CC235) 9 ml: €10,15

Las Dalias (CC234)
Las Dalias is een jonge maar verfijnde zachtroze kleur. Als je geen zin hebt om veel kleur te dragen, maar je wilt wel een verzorgende, gemanicuurde look, dan is Las Dalias jouw kleur. Vernoemd naar één van de populairste markten op Ibiza. 
Net als Es Vedra, vond ik dit meteen al een hele mooie kleur. Het is geen knallende, opvallende kleur, maar juist heel subtiel. In de zomer hoef ik niet altijd een knallende kleur, dus vind ik het heel om af en toe zo'n kleurtje op te doen. Dit is mijn favoriete kleur! Ook Las Dalias dekt heel goed na twee laagjes en droogt snel op.

TRIND Las Dalias (CC234) 9 ml: €10,15

Happy Hippie (CC236)
Het is geen zomer totdat je nagels voor het eerst fuchsia gelakt zijn. Happy Hippie is de perfecte zomerkleur. De kleur is prachtig op zowel je handen als op je voeten. Het is fel, het is fun, het is flirty, het is Happy Hippie!
Dit is natuurlijk dé ultieme zomerkleur! Ik vind het altijd heel leuk om zo'n knallend kleurtje op de nagels van mijn voeten te doen. Met twee laagjes is de nagellak compleet gedekt!

TRIND Happy Hippie (CC236) 9 ml: €10,15

Sunset Ashram (CC238)
Ontmoet ons bij Sunset Ashram voor de mooiste zonsondergang op het eiland. Ga lekker zitten en ontspan. Geniet van de muziek van de huis-DJ op de achtergrond terwijl de zon langzaam in de zee zakt. De lucht kleurt felrood. Dezelfde kleur als het rood op je nagels. 
Als ik dit lees, wil ik het liefst meteen naar Ibiza toe! De nagellak heeft een geweldige klassiek rode kleur, echt prachtig! De kleur dekt iets minder dan de andere kleuren, maar droogt wel snel op.

TRIND Sunset Ashram (CC238) 9 ml: €10,15

Balearic Blue (CC237)
Balearic Blue is de donkerste kleur in deze zomercollectie, maar dat maakt hem niet minder vrolijk. De teal blauwe kleur doet denken aan de Balearische Zee die het eiland van liefde en geluk omringt. Het is een stoere kleur die je ook prima door kunt dragen in de herfst.
Ik ben helemaal verliefd op deze kleur! Wat een prachtige blauwe kleur! Geweldig! De kleur dekt geweldig met twee laagjes en droogt net als de andere kleurtjes heel snel!

TRIND Balearic Blue (CC237) 9 ml: €10,15

Ik ben echt verliefd op al deze nagellakjes van TRIND. Alle kleuren zijn lekker zomers, nu heb ik nog meer zin in de zomer! De nagellakjes drogen zo ontzettend snel op, dat vind ik echt heel fijn! Ook heb ik het idee dat mijn nagels veel verzorgder en sterker zijn!

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties