Trind kuur

zaterdag, augustus 26, 2017

Heey! Trind vroeg mij of ik het leuk zou vinden om een kuur voor mijn nagels te doen. Ik had dat nog nooit gedaan, dus ik was wel heel benieuwd wat het resultaat zou zijn na de kuur. De kuur duurt 2 weken.

Trind Nail Balsam
Informatie:

Droge nagels zijn de oorzaak van de meeste nagelproblemen. Trind Nail Balsam op basis van biotine, panthenol en phytantriol is een uniek product dat ontwikkeld is om de hoeveelheid nagelvocht in de nagel te optimaliseren en de nagelgroei te bevorderen. Zie het als een moisturizer voor je nagels.

Eigenschappen:

Trind Nail Balsam herstelt de natuurlijke vochtbalans van broze en droge nagels, ontstaan door een tekort aan nagelvocht. De belangrijkste ingrediënten zijn biotine, panthenol en phytantriol. Biotine stimuleert de nagelgroei. Het product is op waterbasis, zodat na het aanbrengen en zachtjes inwrijven de nagels direct kunnen worden gelakt, wat met oliehoudende producten niet het geval is.

Gebruik:

Breng Trind Nail Balsam aan op de nagels en laat enkele minuten intrekken. Masseer het restant in de nagels, totdat ze helemaal droog zijn. Daarna kun je er zonder problemen overheen lakken of Trind Nail Repair op aanbrengen. 

Trind Nail Balsam 9 ml: €14,46 o.a te koop bij Douglas

Trind Nail Repair Natural
Informatie:

In twee weken naar gezonde, sterke nagels. Trind Nail Repair is een nagelversterker. In tegensteling tot de meeste nagelverharders die verkrijgbaar zijn, creëert Trind Nail Repair een perfecte balans tussen de percentages keratine en nagelvocht, waardoor de nagel zowel sterk als flexibel wordt.

Eigenschappen:

Trind Nail Repair Natural is een nagelversterker die zwakke nagels niet alleen sterk maakt maar ook soepel houdt. Te gebruiken als kuur van twee weken, daarna eens per week aanbrengen. De unieke formule koppelt de eiwitmoleculen in de nagel stevig aan elkaar, waardoor een sterk netwerkstructuur ontstaat. Hierbij gaat het natuurlijke nagelvocht niet verloren, zodat de nagel soepel blijft. Zorgt in combinatie met de Nail Balsam voor de ultieme nagelverzorging.

Gebruik:

Breng twee weken lang dagelijks een laagje Trind Nail Repair aan op de nagels. Verwijder het oude laagje steeds met Trind Nailpolish Remover. Het flesje goed schudden voor gebruik en de hals van de fles reinigen. Na een rust periode van een week het product één keer per week aanbrengen.


Voor:
Na:
Mijn mening:

Het is dus de bedoeling dat je eerst de balsem aanbrengt en daarna de nail repair. Ook is het belangrijk dat je het vorige laagje er steeds af haalt met een nagellak remover zonder aceton. Ik vind de kwastjes hier heel fijn voor werken. Ze zijn niet te groot, waardoor je makkelijk je nagels kan lakken. De balsem heeft ook een hele lekkere geur. Het droogt redelijk snel op en er komt een mooi glansje op je nagels. 

Ik merkte na een week al verschil. Mijn nagels werden veel sterker en ze groeiden ook veel sneller dan normaal. Zelf heb ik helemaal geen sterke nagels en ze braken steeds af. Met deze kuur is dat helemaal niet het geval. Mijn nagels voelen met de kuur veel verzorgder en sterker aan!

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties