Shoplog Duitsland en Kruidvat

zaterdag, oktober 07, 2017

Heey! Het werd weer eens tijd voor een shoplog! Vorige week was ik naar Duitsland geweest en daar heb ik een aantal producten gekocht. Ook ben ik een tijdje geleden naar Kruidvat geweest waar ze toen op heel veel producten 1+1 gratis hadden. Ik heb vooral veel reinigings- en verzorgingsproducten gekocht. Geen make-up dit keer, haha.

Duitsland

Ik had al veel gehoord over de douchegels van Balea, daarom besloot ik er ook een keer één te kopen. Voor de prijs kun je het ook niet laten liggen!

Balea Duschgel Viva Cuba mit Limetten- und Hibiskus-Duft 300 ml: €0,55 te koop bij DM Drogist

Ik vind het altijd leuk om een nieuwe tonic uit te proberen, dus kocht ik deze, ook omdat hij een heel lekker geurtje heeft.

Balea erfrischendes gesichtswasser mit Lotusblütenextract Normale & Mischhaut 200 ml: €0,75 te koop bij DM Drogist

Ook kocht ik deze tonic voor de gevoelige huid, omdat ik daar soms ook last van heb. Deze tonic is namelijk zonder alcohol dus veel zachter voor de huid. Ook deze heeft een hele lekkere geur.

Balea pflegendes gesichtswasser mit Mandelblütenextract Trockene & sensible haut 200 ml: €0,75 te koop bij DM Drogist

Ook kocht ik bij de Rossmann in Duitsland deze tonic. Ook deze is geschikt voor de gevoelige huid en is zonder alcohol. Deze tonic kun je ook voor je ogen gebruiken, waar de meeste tonics niet geschikt voor zijn, dus daar ben ik heel benieuwd naar.

Helaas is deze niet meer verkrijgbaar bij Rossmann.

Dit is hetzelfde als de vorige maar dan met een ander geurtje. Dit is een limited edition met goji-melone geur, heel lekker! Deze is dus ook geschikt voor de ogen, ben benieuwd!

Helaas is deze niet meer verkrijgbaar bij Rossmann


Dit product heb ik gekocht in een supermarkt in Duitsland. Het is een peeling waar je je huid mee kan reinigen en waar je je make-up er mee af kunt halen. Ik vind het altijd heel fijn om een peeling te gebruiken om mijn make-up mee af te halen, dus ik ben benieuwd of deze peeling al mijn make-up er af haalt! Deze peeling is geschikt voor alle huidtypes.

Care Sanftes Waschpeeling für jeden Hauttyp mit Panthenol 150: €0,95 te koop bij Kaufland

Ik kocht van Treaclemoon 4 handcrèmes in 4 heerlijke geuren. Ik had al eerder 2 handcrèmes van Treaclemoon gekocht en die waren heel verzorgend voor mijn handen, dus besloot ik er nog een aantal van te kopen. Helaas kan ik de handcrèmes niet vinden op de site, maar in de winkel van DM Drogist zijn ze gewoon te koop.

Treaclemoon handcrèmes 60 ml: €0,95 te koop bij DM Drogist

Kruidvat
Bij Kruidvat was er een 1+1 gratis actie op heel veel producten. Alle producten die hierna volgen heb ik ook gekocht met de 1+1 gratis actie. Deze oogmake-up reiniging gebruik ik altijd om mijn oogmake-up er mee af te halen. Ik voeg hier zelf altijd een klein beetje olie bij zodat mijn mascara ook makkelijk verwijderd kan worden. Dit werkt heel fijn!

Kruidvat oog make-up reiniging lotion 150 ml: per stuk €0,99 te koop bij Kruidvat

Ik heb deze dag- en nachtcrème altijd bij de Kruidvat zien liggen en besloot ze toch eindelijk eens een keer te kopen. Ik ben heel benieuwd hoe ze zullen bevallen. Deze crèmes zijn voor de normale & gemengde huid.

Kruidvat Dagcrème normale & gemengde huid 75 ml: €1,49 te koop bij Kruidvat

Kruidvat Nachtcrème normale & gemengde huid75 ml: €1,49 te koop bij Kruidvat


Ook was ik benieuwd naar de dag- en nachtcrème voor de droge en gevoelige huid. In de winter heb ik vooral een droge huid, dus dan kan ik deze twee in de winter lekker testen!

Kruidvat Dagcrème droge en gevoelige huid 75 ml: €1,49 te koop bij Kruidvat

Kruidvat Nachtcrème droge en gevoelige huid 75 ml: €1,49 te koop bij Kruidvat

Ik vind het altijd heel fijn om mijn gezicht onder de douche te reinigen met een scrubgel. Hierdoor gaan de dode huidcellen van je gezicht af en word je gezicht heel zacht. Deze scrubgel had ik nog nooit geprobeerd, dus deze ga ik binnenkort testen.

Helaas niet meer te koop bij Kruidvat


Ik gebruik de Nivea Men Sensitive Aftershave Balsem gebruik ik altijd als primer voor mijn make-up. Het werkt heel fijn en ik gebruik het al ongeveer 1,5 jaar als primer. Ik koop het altijd als het 1+1 gratis, want dat is heel voordelig.

Nivea Men Sensitive Aftershave Balsem 100 ml: per stuk €7,79 o.a te koop bij Kruidvat

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om deze shoplog te lezen. Er komen vast nog veel meer shoplogs aan!

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties