Kneipp douche foam Silky Secret

zondag, april 15, 2018

Heey! Vandaag heb ik weer een review over een product van één van mijn favoriete merken, Kneipp! Kneipp heeft weer een nieuwe variant van de douche foam, namelijk: Silky Secret. Ik kreeg deze douche foam opgestuurd heb hem een tijdje getest. Benieuwd naar het product en naar mijn mening? Lees snel verder!

Informatie:

De nieuwe Kneipp douche foam Silky Secret heeft een zachte en luxe geur van zijdeboombloesem en bevat verzorgende melkproteïnen die de huid zijdezacht maken. De geurlijn Silky Secret is in korte tijd favoriet voor veel vrouwen geworden en omdat Kneipp marktleider is met douche foams bij de drogisterij mocht deze variant niet ontbreken.

De douche foam is geschikt voor alle huidtypen, in het bijzonder de droge huid
Zijdeboombloesem en melkproteïnen:

In China worden de bast en bloemen van de zijdeboom al eeuwenlang in de traditionele geneeswijze gebruikt. Tegenwoordig wordt zijdeboombloesem gebruikt in verzorgingsproducten vanwege de heerlijke geur en de ondersteuning van de elasticiteit van de huid. Ook de melkproteïnen uit de Kneipp douche foam Silky Secret dragen bij aan een zachtere huid (denk aan Cleopatra!). De eiwitten in melk werken namelijk hydrateren en kalmerend.

Productvoordelen:


  • Met natuurlijke verzorgende werkstoffen
  • Zonder paraffine, siliconen en minerale oliën
  • Zijdezachte verzorging
  • Geschikt voor alle huidtypen
  • Luxe en zachte geur
Ingrediënten:


Mijn mening:
Laat ik beginnen met de geur. Het is echt een heerlijke geur die heel luxe en zacht ruikt. Er komt meteen veel product uit bij gebruik, waardoor je helemaal niet zo veel nodig hebt. Het is een hele romige douche foam, waar ik zelf heel veel van houd! De douche foam is goed over de huid te verdelen en maakt de huid heel zacht! Bij het douchen ruik je de geur heel goed, heerlijk! Ik ben heel erg te spreken over de douche foams van Kneipp en ook deze is weer een nieuwe favoriet!

Liefs!


You Might Also Like

0 reacties