Studentendrukwerk

zaterdag, juni 08, 2019

Heey! Ik kreeg een mailtje van Studentendrukwerk of ik een samenwerking met hun bedrijf wilde doen. Ik kende het bedrijf nog niet en ben daarom eens een kijkje gaan nemen op hun website. Het leek mij echt heel leuk om de samenwerking aan te gaan en dat heb ik daarom dus ook gedaan. Ik mocht iets uitkiezen en in dit artikel laat ik het product aan jullie zien!

Als eerst wil ik jullie even laten kennis maken met Studentendrukwerk.nl. Studentendrukwerk is een online copyshop waar studenten en niet-studenten terecht kunnen voor al hun drukwerk. Ze bieden lage prijzen, een makkelijk bestelproces, snelle levertijden en een topkwaliteit! Studentendrukwerk maakt gebruik van moderne digitale drukpersen. Deze persen hebben een hoge kleurechtheid en drukkwaliteit. Dit is een lijstje met alle producten die Studentendrukwerk verkoopt:

Documenten:                                   Wanddecoratie:                    Overige producten:

- Boek                                                - Banner/spandoek                 - Almanak
- Document                                        - Foto op aluminium              - Bierviltjes
- Eindwerk                                         - Foto op canvas                    - Collegeblokken
- Fotoboek                                         - Foto op dibond                    - Flyers
- Magazines                                       - Foto op forex                       - Fotoprints
- Portfolio                                          - Foto op karton                     - Fotovergrotingen
- Proefschrift                                     - Posters                                 - Kalenders
- Rapport                                           - Tegeltjes                               - Makelaarsborden
- Reader                                                                                            - Menukaarten
- Samenvatting                                                                                 - Multomappen
- Scriptie                                                                                           - Notitieboeken
- Syllabus                                                                                         - Onderzetters
- Thesis                                                                                             - Polaroid stijl foto's
- Verslag                                                                                           - Schriften
                                                                                                          - Stickers
                                                                                                          - T-shirt
                                                                                                          - Visitekaartjes
                                                                                                          - Wijnkisten

Ik heb gekozen voor een kalender. Ik heb gekozen om verschillende foto's toe te voegen. Dit zijn foto's die ik zelf gemaakt heb, foto's met vrienden en foto's van mijzelf.

Kalender A3 liggend


De maanden:

Kalender A3 liggend: vanaf €19,99

De kwaliteit van alle foto's zijn echt heel goed, net zoals de kwaliteit van de kalender zelf. Alle letters zijn perfect gedrukt. Ook is het gemakkelijk om de pagina's om te draaien naar de volgende maand en blijven alle pagina's goed in de ringetjes zitten. Ik ben heel tevreden over de kwaliteit van de kalender!

Wat ik ook heel fijn vind is dat Studentendrukwerk je een mailtje stuurt wanneer je afbeelding bijvoorbeeld niet op goede kwaliteit is en met de vraag of je dit wilt aanpassen. Dit vind ik echt top service! De site is ook heel overzichtelijk.

Ik vind het echt een hele leuke site en ik raad je zeker aan om eens een kijkje te nemen!
Klik hier om naar de site te gaan. Lijkt het je leuk om bijvoorbeeld je scriptie te laten printen en in te binden? Klik dan hier.

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties