Catrice Generation Matt Comfortable Liquid Lipstick

zaterdag, oktober 02, 2021

 Heey! Even een belangrijke mededeling! Sixto en ik horen maandag of we een huis krijgen! Echt heel leuk, alleen helaas kan ik dan niet elke week een artikel uploaden. Ik probeer het natuurlijk wel, maar we moeten natuurlijk het hele huis netjes maken, helemaal schoonmaken en alles verhuizen. Lijkt het jullie leuk om na afloop te zien hoe het geworden is? Laat het me weten!

Maar voor nu, heb ik weer een review voor jullie waar ik zelf ook heel benieuwd naar was!


Catrice Generation Matt Comfortable Liquid Lipstick

060 Blushed Pink

Catrice Generation Matt Comfortable Liquid Lipstick: €5,15 060 Blushed Pink


070 Mauve To The Rhythm


Catrice Generation Matt Comfortable Liquid Lipstick: €5,15 070 Mauve To The Rhythm


First of all, let niet op de achtergrond, het is een beetje rommelig, oeps! Ik vind het echt prachtige kleuren! De liquid lipstick heeft een beetje een zoete geur, maar ik weet niet of ik het nou wel zo lekker vind. De geur is best wel overheersend. Hij is gemakkelijk aan te brengen met de handige kleine applicator en is heel zacht op je lippen. Hij droogt ook wel redelijk snel op en word mooi matt. Met de swatches had ik zo mijn twijfels of ze wel gepigmenteerd waren, maar eenmaal op de lippen waren ze dat gelukkig wel!

Het is alleen wel erg jammer dat de liquid lipstick heel erg aflaat. Zo verdwijnt hij dus ook snel en moet je hem steeds bijwerken. Voor een foto is hij perfect, maar niet om de dag mee door te komen. Heel erg jammer, want ik vind de kleurtjes heel erg mooi.


Dus ben je nou benieuwd hoe ons huisje eruit komt te zien (tenminste als we hem krijgen) laat dan een reactie achter of stuur me een berichtje via één van mijn social media accounts. Die kun je vinden onder het kopje Contact.


Liefs!


You Might Also Like

0 reacties