20 facts about me TAG

zaterdag, juni 25, 2016

Heey!
Leuk dat je mijn allereerste artikel leest! Ik vind het nu al zo leuk om te bloggen! Omdat jullie nog niks van mij weten, leek het me leuk om een '20 facts about me tag' te doen. Ik ga niet echt 20 feitjes over mezelf vertellen, maar ik heb wat vragen op een paar blogs gevonden en die ga ik beantwoorden.Veel plezier met het lezen van mijn artikel!




1. Wanneer ben je geboren?
25-07-2001. Ik word dus bijna 15!

2. Hoeveel broers en zussen heb je?
Ik heb twee zusjes: Lysanne en Charissa

3. Wat zijn je hobby's?
Mijn grootste hobby is fotograferen! Ik wil daar ook een opleiding voor doen en daar later mijn beroep van maken. Ik vind het superleuk om naar buiten te gaan om foto's te maken. Ik heb zelfs al pasfoto's voor mijn ouders gemaakt, haha.

4. Welke camera heb je?
Samsung WB1100F Ik wil nog wel een keer een canon camera kopen, maar deze is ook heel goed!

5. Waar zou je graag een keer naar toe willen?
Ik zou heel graag een keer naar ibiza willen. Het strand is daar zooo mooi!!

6. Heb je huisdieren?
Ik heb een kat: Tommy. Hij is superlief!


7. Waar ben je allemaal op vakantie geweest?
Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk en Spanje. Ik ben een paar keer in Spanje geweest en Spanje vond ik toch wel het leukste.

8. Welke telefoon heb je?
Ik heb een iPhone 5c in het roze.

9. Wat zou je ooit nog eens willen doen?
Ik zou zo graag nog een keer met dolfijnen willen zwemmen. Het lijkt me echt zooo leuk!!

10. Welke schoenen draag je het meest?
Ik draag bijna altijd mijn nike roshe runs.

11. Ben je geordend of raak je snel dingen kwijt?
Op zich valt het wel mee... oké misschien niet. Op school raak ik ALTIJD mijn sleutels kwijt. Ik vind ze wel weer maar ik raak ze altijd kwijt wanneer ik ze nodig heb. Pfff....

12. Wat is het laatste dat je kocht?
Mijn sleek face contour kit. Ik ben er super blij mee!

13. Favoriete boek?
Ik lees nooit boeken. Alleen als het voor school moet. Het laatste boek dat ik gelezen heb is 'De boogschutter van Hirado' van Rob Ruggenberg.

14. Wat is je favoriete winkel?
Ik kan niet kiezen! De leukste winkels vind ik: Bershka, Zara en alle drogisterijen, haha.

15. Favoriete blog?
De blog van Vera Camilla!! Haar blog is zo ontzettend leuk. Ze is een groot voorbeeld voor me.

16. Favoriete serie? 
Orange is the new black. Ik heb jammer genoeg het nieuwe seizoen ook alweer helemaal uitgekeken, nu moet ik weer wachten totdat er weer een nieuw seizoen komt.

17. Wat is het laatste liedje dat je hebt geluisterd?
Do or die - Jonna Fraser, Broederliefde

18. Wat is je favoriete lipstick?
Mac-Faux. Ik heb hem van Naomi gekregen en ik ben er echt heel blij mee! Het is mijn eerste product van mac!

19. Wat heb je vandaag aan?
Ik heb gewoon een trui en een joggingbroek aan, maar vanavond ga ik naar een feestje en doe ik dit aan:

Shirtje: Bershka
Kokerrok: H&M

20. Gebruik je een agenda/notitieboekje?
In het begin van het jaar had ik wel een agenda gebruikt maar daar kwam niet veel in te staan, ik vergat het vaak en ik had geen zin om er wat in te schrijven. Ik ben wel van plan om het volgende schooljaar een agenda te gaan gebruiken!
Voor mijn blog gebruik ik een notitieboekje van de Hema:


Nu ken je mij wat beter. Ik hoop dat je het leuk vond. Het volgende artikel komt zo snel mogelijk!

Liefs

You Might Also Like

0 reacties