Winactie zenner (gesloten)

zaterdag, december 17, 2016

Heey! In samenwerking met Zenner mag ik aan één van jullie 3 haaraccessoires weggeven! Dit is mijn allereerste winactie op mijn blog. Ik vind het heel leuk om nu eindelijk een winactie te doen!

Je kunt drie hele mooie haaraccessoires uit de wintercollectie winnen! Deze haaraccessoires komen passen in januari in de winkels te liggen, dus je bent één van de eersten die deze haaraccessoires heeft!

Dit zijn de drie haaraccessoires die je kunt winnen:


Ik vind ze echt heel erg mooi!

Wat moet je doen?

-Volg mij op instagram: samanthaaxw
-Stuur mij in een dm op instagram dat je meedoet!

Ik zal de winactie sluiten over twee weken: 31 december. Ik zal de winnares bekend maken op 1 januari in een artikel. Ook stuur ik de winnares een instagram berichtje, zodat ze zeker weet dat zij gewonnen heeft.

Heel veel succes allemaal!

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties