Nonique luxurious nachtcrème & oogcrème

zaterdag, augustus 19, 2017

Heey! Ik ontving laatst weer een pakketje van Nonique, met daarin twee producten uit de luxurious lijn. Ik heb al eerder twee reviews geschreven over verschillende producten van Nonique en die vond ik allemaal geweldig! Dus ik ben heel benieuwd naar deze producten!

Nonique Anti-Aging Nachtcreme
Informatie:

Ik ben een vernieuwende nachtcrème, die u overdag met waardevolle actieve ingrediënten uit de natuur brengt. Mijn gunstige formule wordt snel geabsorbeerd, gehydrateerd en beschermt tegen voortijdige veroudering.

Gebruik:

's Avonds op een gereinigde huid aanbrengen en zachtjes inmasseren.

Mijn mening:

De crème heeft een hele fijne substantie. Hij is makkelijk te verdelen en in te masseren. Ook droogt hij snel, waardoor je niet de hele tijd met een plakkerig gezicht zit. Mijn huid word goed gehydrateerd en word na gebruik heerlijk zacht. De geur is heel lekker fruitig! Ik ben natuurlijk nog niet zo oud, maar dat hoeft niet te betekenen dat je de producten met anti-ageing niet kan gebruiken. De producten met anti-ageing zorgen er namelijk voor dat je huid goed gehydrateerd word en dat is altijd goed!


Nonique Luxurious Night Care Cream Anti-Aging Nachtcrème 50 ml

Nonique Anti-Aging Augencreme
Informatie:

Een bijzonder rijke crème met luxe natuurlijke werkzame stoffen voor een jonge uitstraling van uw ogen. Deze diep werkende Nonique Anti Aging Oogcrème reactiveert de vitale functies rondom de ogen. Wallen en rimpels worden zichtbaar minder. Zij werkt opbouwend en zorgt voor harmonie rondom de ogen.

Mijn mening:

Ik vind het altijd heel fijn om een oogcrème te gebruiken in plaats van een normale dag/nachtcrème. Ik heb vooral in de zomer best wel last van een droge huid rondom mijn ogen. Deze oogcrème zorgt ervoor dat het rondom mijn ogen niet meer droog is, maar juist heel zacht. De crème smeert goed uit en droogt snel op. De geur is hetzelfde als de nachtcrème, maar wel iets minder sterk.

Nonique Anti-Aging Augencreme 15 ml: €8,95 te koop op nonique.nl

Ik ben weer heel tevreden over de producten van Nonique!

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties