This is It X Love Spa

zondag, oktober 29, 2017

Heey! Ik kreeg van Orange Creatives een pakketje opgestuurd met een aantal producten van twee verschillende merken. Het zijn de nieuwste series van This is It X Love Spa. De producten zijn allemaal gewoon te kopen bij de Action! Ik had nog nooit eerder van de twee merken gehoord, dus ik ben heel benieuwd!

This is it

De prijzen van de producten van 'This it it' liggen tussen de €0,59 en €2,49 en zijn exclusief verkrijgbaar bij Action.

This is it no frizz invisible hair oil serum 
Informatie:

Lichtgewicht olieserum met arganolie en zijdeproteïne, herstelt het haar en biedt extra hydratatie. Resultaat is pluisvrij, zacht en glanzend haar. Voor dun en droog haar.

Mijn mening:

Mijn haar mag wel wat extra verzorging hebben na het ongeveer 3 jaar verven van mijn haar. Ook pluist mijn haar heel erg in de winter en dit product helpt daar zeker bij! Mijn haar pluist helemaal niet meer! Mijn haar voelt heel zacht en het heeft een heerlijke geur. Het product heeft een hele fijne substantie, waardoor je het makkelijk in je haar kunt verdelen. Door het pompje kun je de juiste hoeveelheid product gebruiken. Heel handig!

This it it no frizz invisible hair oil serum 75 ml: €0,59 - €2,49 te koop bij Action

This is it curls curl defining cream
Informatie:

Curl defining cream met lichtgewichte textuur hydrateert en activeert krullend & golvend haar. Geeft een pluisvrij en natuurlijk resultaat. Zeer voedend door gebruik van verschillende oliën: avocado, kokos, macadamia, argan en olijf. Breng aan op schoon, handdoekdroog haar en kneed de crème in het haar om de krullen te verstevigen en te activeren.

Mijn mening:

Ook dit product heeft een heerlijke geur! Ik heb zelf geen krullen, maar ik vind het wel leuk om af en toe mijn haar te krullen. Met deze crème blijven mijn krullen er veel langer in zitten en de krullen blijven heel mooi. Het product is makkelijk in het haar te verdelen. Het product is ook heel verzorgend voor mijn haar.

This it it curls defining cream 150 ml: €0,59 - €2,49 te koop bij Action

This it it volume 1 minute miracle mask
Informatie:

1 minute miracle masker voor fijn, dun en delicaat haar is intensief herstellend, hydraterend en gladmakend. Door het masker wordt de haarstructuur versterkt en krijgt het meer volume, zonder het haar te verzwaren. Met macadamia olie. Breng aan op vochtig haar, na het wassen. Laat gedurende 1-3 minuten intrekken en spoel uit. Gebruik twee keer per week.

Mijn mening:

Wat ik zo fijn vind aan dit masker, is dat je het niet zo lang hoeft laten in te trekken. Meestal heb ik bij haarmaskers dat ik het 10-15 minuten moet laten intrekken en dat vind ik veel te lang. Bij dit masker is het 1-3 minuten, dus ben je zo klaar! Mijn haar voelt na gebruik lekker zacht aan en er zit veel meer volume in mijn haar. Net zoals de beschrijving al zegt, het verzwaart mijn haar niet. Heel fijn!

This is it volume 1 minute miracle mask 20 ml: €0,59 - €2,49 te koop bij Action

This is it repair 1 minute miracle mask
Informatie:

1 minute miracle masker voor droog & beschadigd haar is intensief herstellend, hyrdraterend en gladmakend voor beschadigd en verzwakt haar - na kleuren, permanent en andere haarbehandelingen. Het reconstrueert  de beschadigde delen van het haar en geeft glans, flexibiliteit en zachtheid aan het haar. Met vloeibare keratine. Breng aan op vochtig haar, na het wassen. Laat gedurende 1-3 minuten intrekken en spoel uit. Gebruik twee keer per week.

Mijn mening:

Dit haarmasker is zeker geschikt voor mijn haar door het vele verven. Mijn haar heeft na gebruik een hele mooie glans en is heel zacht. Net zoals bij het andere haarmasker zit er best wel veel product in. Dat is bij de meeste haarmaskers die in een zakje zitten niet zo. Dat vind ik heel fijn, want dan heb je genoeg voor je hele haar. Ik doe iets meer in de punten van mijn haar, omdat het daar het meest beschadigd is.

This is it repair 1 minute miracle mask 20 ml: €0,59 - €2,49 te koop bij Action

LoveSpa 
LoveSpa heeft verschillende Body butters, Body scrubs en Shower gels in de action liggen! Ik test van alle drie één soort.

LoveSpa Shower gel Honey
Informatie:

Gebruik lovespa douchegel Honey met natuurlijke honing extract, voor een schone huid. Met een warme honing geur. Voor een nog zachtere en soepele huid gebruik in combinatie met lovespa body scrubs en butters.

Mijn mening:

Wat een heerlijke geur! Het ruikt inderdaad wat de verpakking al zegt naar een warme honing geur, niet te sterk, wat ik heel fijn vind! De shower gel is makkelijk te verdelen en laat een heerlijke geur achter op de huid. Het reinigt mijn huid heel goed en maakt hem ook lekker zacht.

LoveSpa Shower gel Honey 200 ml: €1,29 te koop bij Action

LoveSpa Body scrub Hammam
Informatie:

Voedende zout & olie lichaamsscrub met amandel- en sojaolie en verfrissende eucalyptus geur. Zorgt voor een zeer zachte huid. Inmasseren met ronddraaiende bewegingen en goed afspoelen.

Mijn mening:

Waauww! Eucalyptus is echt mijn faLovoriete geur! Ik vind de geur echt heerlijk en gelukkig ruik je hem heel sterk terug in de body scrub. De scrub heeft een groene kleur en de korreltjes zijn niet heel dik. Dat vind ik zelf wel fijn, want dan schuurt het niet zo heel erg aan je huid. Zoals de informatie al zegt, na gebruik is mijn huid ontzettend zacht!

LoveSpa Body scrub Hammam 250 g: €2,49 te koop bij Action

LoveSpa Body butter Coconut
Informatie:

Romige, rijke body boter met kokosolie, avocado olie, shea boter en vitamine E. Zeer voedend en verzachtend voor de huid. Met een herkenbare kokos geur.

Mijn mening:

Om heel eerlijk te zijn vind ik kokos niet echt een hele lekkere geur. Daarentegen is het wel een hele fijne body butter. Hij heeft niet een hele dikke substantie, waardoor hij makkelijk over de huid is te verdelen. Als je wel van kokos houdt, zou ik zeker deze kopen!

LoveSpa Body butter Coconut 200 ml: €2,49

Wauw, wat zijn dit fijne haar/verzorgingsproducten! En dat voor producten die je gewoon bij de Action kunt kopen en heel betaalbaar zijn! Ik raad je zeker aan om eens een kijkje bij de Action te nemen!

Liefs!


You Might Also Like

0 reacties