Kneipp body crème patchouli - sheabutter

zaterdag, januari 13, 2018

Heey! Ik kreeg een heel leuk pakketje van Kneipp opgestuurd met een heerlijke body crème! In de winter is mijn huid altijd heel droog, dus deze body crème komt goed van pas! De producten van Kneipp ruiken altijd heerlijk!

Er zijn twee body crèmes in twee verschillende geuren. Patchouli - sheabutter en Silky Secret. Ik heb de geur patchouli - sheabutter opgestuurd gekregen.

Informatie:

Deze body crème is de perfecte start of afsluiter van jouw dag. De warme zachte geur van etherische patchouliolie werkt kalmerend en bezorgd je een ontspannen gevoel. Deze body crème bevat ook shea butter, de ultieme verzorging voor je huid.
Productvoordelen:


  • Rijk aan natuurlijk verzorgende werkstoffen en hoogwaardige natuurlijke oliën
  • Subtiele zachte geuren
  • Mild voor alle huidtypen, ook de gevoelige huid
  • Voelt niet plakkerig aan, snel intrekkend
  • Zonder paraffine, siliconen en minerale oliën
  • Zonder kleurstoffen en conserveringsmiddelen
  • Succesvol dermatologisch getest
  • Vanzelfsprekend niet getest op dieren
De Kneipp body crèmes zijn romig, lekker lobbig van structuur, heerlijk smeerbaar en instant verzachtend voor de huid. Door de natuurlijke ingrediënten smelten ze aangenaam weg op de huid. Hierna geven ze 24 uur lang hydratatie en bescherming. Perfect voor de komende koude maanden.

Al bij het openen van de pot komt je een zachte luxe geur tegemoet van de licht kruidige patchouli, waardoor je een fijn verwengevoel ervaart. De geur is hierna niet te veel aanwezig op de huid en zit je parfum niet in de weg. Maar je kunt er wel opnieuw van genieten als je aan je huid snuffelt.

Omdat het een intensief verzorgende body crème is, kan deze ook goed plaatselijk op droge plekjes worden gebruikt. 

Kneipp body crème patchouli - sheabutter 200 ml: €9,49 o.a te koop in drogisterijen

Mijn mening:

De geur is echt heerlijk! De crème is makkelijk te verdelen, waardoor je ook niet zoveel hoeft te gebruiken. Hierdoor kun je veel langer met de pot doen, dan met een crème die niet goed verdeeld. Het trekt snel in, wat ik heel fijn vind, want zo kun je je kleding meteen aan doen na het aanbrengen en plakt je kleding niet aan je huid. De crème is heel verzorgende en maakt mijn huid ontzettend zacht! Ook vind ik het fijn dat de geur na het aanbrengen niet heel erg overheerst. 

Ik vind het een hele fijne body crème!

Liefs!                                                                                                                        

You Might Also Like

0 reacties