Fotofabriek.nl Canvas

zaterdag, januari 05, 2019

Heey! Na een hele lange tijd heb ik weer een artikel geschreven. Ik kreeg een mailtje van Fotofabriek.nl of ik een foto op canvas wilde laten maken, zodat ik deze kon testen en een artikel erover kon schrijven op mijn blog. Dat leek mij heel erg leuk! Benieuwd? Lees snel verder.

Zelf had ik nog nooit over Fotofabriek.nl gehoord. Daarom zal ik eerst even wat vertellen over het bedrijf vertellen. Bij Fotofabriek kun je met je eigen foto's verschillende fotoproducten maken, denk bijvoorbeeld aan fotoboeken in verschillende soorten en maten, maar ook agenda's, kaarten, wanddecoraties, visitekaartjes en kalenders. Ook kun je gewoon foto's laten afdrukken en nog veel meer!

Fotofabriek heeft in de afgelopen jaren verschillende prijzen gewonnen voor de beste fotoboekenleverancier, waaronder AVROTROS Radar.

Ik mocht een foto op canvas bestellen. De maten van mijn canvas zijn 40x30.

Om de hoeken van de canvas zit een goede bescherming, zodat de canvas niet beschadigd word tijdens het verzenden van het pakketje.
De canvas heeft een goede kwaliteit en de foto is er ook goed opgekomen. De zijkanten zijn goed afgewerkt en de foto loopt ook een stukje door naar de zijkanten.

                                                 Fotofabriek.nl Canvas 40x30: € 21,99

Deze onderdelen krijg je er ook bijgeleverd. Op deze manier bevestig je ze aan de canvas. De tandjes moeten naar beneden wijzen, zodat je hem aan een spijkertje in de muur kunt hangen.
Ik vind het er heel mooi uit zien in mijn kamer. Deze foto is gemaakt in Spanje en ik heb toen een hele leuke vakantie gehad!

                                                Klik hier om naar de website te gaan

                                       Klik hier om naar de pagina met canvas te gaan

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties