Fotofabriek Kerstkaarten

zondag, oktober 31, 2021

 Heey! Ja hoor, het is al bijna weer zover... De kerst komt er weer aan! Dit jaar is voor mijn gevoel zo ongelooflijk snel gegaan. Als het één ding is waar ik echt van hou met de kerst, is het wel kerstkaartjes versturen. Op de basisschool gaf ik al aan iedereen van mijn klas een kerstkaartje, omdat ik het gewoon heel leuk vond om ze te geven, maar natuurlijk ook om ze te krijgen.

Na een aantal jaren kerstkaarten te hebben verstuurd, begonnen de kerstkaarten eigenlijk ook best wel saai te worden. Ieder jaar dezelfde printjes en plaatjes op de kerstkaartjes, ze zagen er ieder jaar weer een beetje hetzelfde eruit. Van de week kreeg ik een mailtje van Fotofabriek. Je kunt op deze website heel veel dingen zelf ontwerpen, waaronder ook kerstkaarten! Ik was meteen al heel enthousiast, want hoe leuk is het nou om je eigen ontworpen kerstkaarten te versturen!


Fotofabriek

Bij fotofabriek kun je echt talloze dingen zelf ontwerpen, waaronder dus kerstkaarten, maar ook bijvoorbeeld kalenders, onderzetters en wanddecoratie.  Zo kun je in plaats van kerstkaarten ook gewone kaarten zelf ontwerpen!

Wil je graag een kijkje nemen op hun website? Klik dan hier

Ben je nou ook benieuwd naar de gewone kaarten die je zelf kunt ontwerpen? Klik dan hier


Kerstkaarten

Dit is het eerste setje met kerstkaarten. Ik heb 3 foto's samen met mijn vriend er in toegevoegd. 


Dit is het tweede setje met kerstkaarten. Hier heb ik 1 foto er in toegevoegd. Deze foto zag je ook al in het vorige setje kerstkaarten, maar ik vond hem wel heel toepasselijk voor de kerst. Deze foto was vorig jaar toen we aan het schaatsen waren. 


Kerstkaarten Enkel A6 Staand (8st) : €6,99 

Nu in de aanbieding voor: €3,50 !!! 

Ik was echt heel blij verrast toen ik ze binnen had gekregen! Ze zien er zo ontzettend leuk uit! Bij elk setje kerstkaarten krijg je ook een setje met enveloppen. Op de achterkant kun je nog een persoonlijke boodschap opschrijven. Ik vind het altijd wel fijn dat er niet te veel plaatjes en poespas op het schrijfgebied van een kaartje staat. Zo kun je als je een wat langer berichtje naar iemand wilt schrijven, ook echt alle ruimte ervoor gebruiken. 

Wil je zelf ook je eigen kerstkaarten ontwerpen? Klik dan hier

Ik kan niet wachten om de kerstkaartjes te gaan schrijven en te versturen! (Maar natuurlijk hou ik ook van elk setje zelf eentje. Ze zijn zo leuk!)


Liefs!

You Might Also Like

0 reacties