Review Catrice high glow mineral highlighting powder

zaterdag, juli 02, 2016

Heey! Laatst ben ik naar de Kruidvat geweest omdat ik supergraag de 'high glow mineral highlighting powder' van Catrice wou kopen, gelukkig was hij er. De laatste tijd was hij veel uitverkocht, dus ik was heel blij dat ik hem zag liggen. Het was de laatste! Ik had echt geluk. Ik besloot er een review over te schrijven. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!


Ik vind de highlighter er echt supermooi uitzien! De verpakking vind ik er ook luxe uitzien terwijl de highlighter heel goedkoop is. Het is in de kleur 010 Light Infusion.

High glow mineral highlighting powder van Catrice is te koop bij Kruidvat & Trekpleister voor €4,99

De highlighter heeft een hele mooie glans! Op de bovenstaande foto's is dat niet echt zichtbaar maar op de volgende foto's wel.

Wauww ik vind de highlighter zoo mooi. Hij heeft een hele sterke glans en dat vind ik zelf echt heel mooi. De highlighter is ook heel goed gepigmenteerd. Hier zie je de highlighter ook nog even op mijn gezicht.

Dankjewel Lysanne voor het maken van de foto's, haha!

Het is zeker een aanrader. De highlighter glanst heel mooi, hij is heel gepigmenteerd en hij is heel goedkoop. Dankjewel voor het lezen van mijn artikel!

Liefs

You Might Also Like

0 reacties