Etos make-up fixing spray long lasting

zaterdag, juni 24, 2017

Heey! Ik gebruik al heel lang de fixing spray van Essence. Ik heb er denk ik al wel 8 van opgemaakt. Ik vind hem mega fijn! Ik had veel gehoord over de fixing spray van Etos. Heel veel mensen vinden hem heel fijn, dus ik vond het ook eens tijd om deze te testen! Hij is wel iets duurder dan die van Essence.


Etos make-up fixing spray long lasting 75 ml: €4,99 te koop bij Etos

De verpakking ziet er heel leuk uit. Een heel mooi lichtroze kleurtje met een matte zwarte dop. Er zit een spuitflacon op en daar komt gelukkig niet meteen heel veel product uit. Je gezicht word niet helemaal nat, maar er komt een soort lichte mist over je gezicht heen, heel fijn en heel verfrissend!

Het heeft een hele lekkere geur! Dat mis ik wel een beetje bij de fixing spray van Essence, want die ruikt nergens naar. Deze fixing spray zorgt ervoor dat mijn make-up er de hele dag op blijft zitten. Hij belooft een natuurlijke finish te hebben en dat heeft hij zeker! Ik heb hem ook gebruikt, toen ik een avondje uit ging en toen bleef mijn make-up ook de hele avond zitten!

Een echte aanrader! Hij is inmiddels ook alweer bijna op. Ik zal deze fixing spray zeker opnieuw kopen!

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties