Max&more lipstick-lipliner

zaterdag, juni 03, 2017

Heey! Kylie Jenner heeft een tijdje geleden de Kylie lipkits uitgebracht. De lipkits zijn ontzettend populair en steeds meer merken komen er nu mee. Action heeft van het merk Max&more al een tijdje een lipkit in de winkel liggen. Ik kreeg hem van m'n zusje en het leek mij leuk om er een review over te schrijven.

De verpakking ziet er best wel leuk uit. Er zijn volgens mij 4 kleuren beschikbaar en ik kreeg de kleur nude. Ik vind nude kleurtjes altijd heel leuk, dus ik hoop dat deze lipstick+lipliner ook heel mooi zijn op mijn lippen.

Max&more lipstick lipliner nude lips: €0,79 te koop bij Action


De verpakkingen zien er niet heel luxe uit, maar het is natuurlijk ook een heel goedkoop merk. In de verpakking zien de kleuren er hetzelfde uit.
De lipstick ziet er een beetje plastic uit en ook ruikt hij een klein beetje naar plastic, niet heel storend, maar je ruikt het wel een beetje. Verder ziet de kleur er wel heel mooi uit.
De lipliner ziet er goed uit. Er zit een goede punt aan en ook de kleur van de lipliner ziet er mooi uit. Wel lijkt de lipliner iets lichter dan de lipstick, wanneer je de dop van de verpakking af hebt gehaald.
Op de swatches kun je zien dat de lipstick niet helemaal dekt. De lipstick brengt ook ontzettend ruw aan op mijn arm. De lipliner brengt wel heel gemakkelijk aan, gelukkig! Ook dekt de lipliner heel goed. Wel zie je op de swatches dat de lipliner donkerder is dan de lipstick.
Als eerst heb ik de lipliner aangebracht. Ik heb hem rond mijn lippen aangebracht en ik heb een kruisje gemaakt in het midden van bovenlip. De lipliner brengt heel gemakkelijk aan en is totaal niet droog. Ook dekt de lipliner heel erg goed.
De lipstick is hartstikke droog op mijn lippen. Hij brengt heel moeilijk aan, heel struw. Ook plakt hij heel erg. De lipstick matcht ook helemaal niet bij de lipliner. Dat vind ik heel jammer. Wel heeft de lipstick een mooi kleurtje.

Ik vind het heel jammer van de lipstick. Misschien dat als je hem een aantal keer gebruikt dat het dan minder word, maar daar heb ik niet veel vertrouwen in. Je kunt de lipliner natuurlijk ook over je hele lippen aanbrengen. Dat ga ik ook zeker doen!

Liefs!


You Might Also Like

0 reacties