Beauty Kitchen Wonder Balms

zaterdag, november 04, 2017

Heey! Het is alweer erg koud buiten en dan hebben mijn lippen altijd extra verzorging nodig! Ik was daarom heel blij dat ik van Beauty Kitchen een aantal Wonder Balms opgestuurd kreeg! Beauty Kitchen heeft 4 verschillende Wonder Balms uitgebracht, waarvan ik er 3 heb ontvangen. Ik was meteen heel benieuwd hoe de Wonder Balms zouden ruiken en of ze mijn lippen zacht maken.

Informatie:

Beauty Kitchen's Wonder Balms zijn verrijkt met cacaoboter en perfect om je lippen zacht, soepel en glad te houden.

Wonder Balm biedt voldoende keuze, zoals de met essentiële oliën verrijkte varianten Love Me, Inspire Me en Refresh Me. Voor wie het graag simpel houdt, is er de nieuwe Free From Wonder Balm. Deze is speciaal voor de gevoelige huid en bevat geen bijenwas, speciaal voor de vegans onder ons!

De blikjes Wonder Balm blikjes zijn met 12 gram inhoud nu iets groter, maar niet minder schattig! En... superhandig om mee te nemen in je tas.

Gebruiksaanwijzing:

Voor de dagelijkse verzorging van je lippen. Let op! Uitsluitend volgens de gebruiksaanwijzing gebruiken. Contact met de ogen vermijden. Het gebruik staken als irritatie optreedt.

Beauty Kitchen Inspire Me Wonder Balm
Deze Wonder Balm heeft als sterkste geur citrus. Ik vind dit een hele lekkere geur, je moet er wel van houden! Ik schreef eerder al een artikel over twee andere producten met deze geur. Om dat artikel te lezen kun je hier klikken.

Beauty Kitchen Inspire Me Wonder Balm 12 gram: €3,99 te koop bij Holland&Barrett

Beauty Kitchen Love Me Wonder Balm
Deze Wonder Balm heeft als sterkste geur zoete kaneel. Ik vind kaneel altijd heerlijk ruiken! Deze geur doet mij meteen denken aan de herfst! Het heeft een klein beetje een scherpe geur. Ik vind dat zelf altijd wel fijn, omdat je lippen dan een beetje tintelen.

Beauty Kitchen Love Me Wonder Balm 12 gram: €3,99 te koop bij Holland&Barrett

Beauty Kitchen Refresh Me Wonder Balm
En als laatst mijn favoriet! Deze Wonder Balm heeft als sterkste geur mint. Ik vind mint echt hele lekkere geur! Mijn lippen gaan er altijd heerlijk van tintelen en ik ruik de lekkere mintgeur terwijl ik hem op mijn lippen heb. Heel lekker!

Beauty Kitchen Refresh Me Wonder Balm 12 gram: €3,99 te koop bij Holland&Barrett

Als eerst viel het mij meteen op dat er best veel inhoud in de blikjes zit! De blikjes kun je open maken door de deksel er af te schuiven. Ik vind de Refresh Me Wonder Balm het fijnst, omdat daar mint inzit en ik houd ontzettend veel van mint! De andere twee vind ik ook fijn. Ze zijn goed aan te brengen op de lippen en maken de lippen ontzettend zacht! Ik heb veel minder last van droge lippen door het koude weer! Heel fijn!

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties