Kneipp Bodylotion Mousse Amandelbloesem

zaterdag, november 11, 2017

Heey! Vandaag heb ik weer een hele leuke review voor jullie! Ik ontving namelijk een pakketje van Kneipp met daarin een bodylotion. Niet zomaar een bodylotion, maar een bodylotion mousse! Ik had daar nog nooit van gehoord en was meteen al heel enthousiast! Ik houd heel erg van producten met een mousse structuur, dus ik kon niet wachten om de bodylotion te testen.

Informatie:

Vanaf nu geen excuses meer om je dagelijkse huidverzorging over te slaan. De nieuwe Bodylotion mousse Amandelbloesem van Kneipp is namelijk héél erg luchtig, ultrazacht voor de gevoelige huid en... extra snel en gemakkelijk aan te brengen! Ook trekt de mousse snel in. Ontdek deze bijzondere innovatie in huidverzorging in de heerlijke geur amandelbloesem. Elke dag een verwenmoment en de hele dag door genieten van een zachte verzorgde huid.

Wat is Bodylotion mousse?
De naam zegt het al, een bodylotion in moussevorm. Gebruik je een mousse in plaats van een lotion dan ben je 2 keer sneller klaar met je dagelijkse huidverzorging. De mousse kun je razendsnel over je huid verdelen en trekt snel in zonder plakkerig gevoel. Bovendien is deze mousse heerlijk fluffy en boordevol subtiele geurende natuurlijke oliën zoals amandelolie. Gebruik de bodylotion mousse na het douchen en ervaar zelf de voordelen van dit product.

Amandelbloesem: all time favourite voor de gevoelige huid

Kneipp introduceerde in 2016 al de award-winnende bodylotion mousses in de geuren Pachouli en Morning Kiss. Nu is er ook bodylotion mousse Amandelbloesem. Dit is de meest geliefde verzorgende geurlijn binnen het Kneipp assortiment die bij uitstek geschikt is voor de gevoelige huid.

De voedende amandelolie in de Kneipp Amandelbloesem producten is rijk aan essentiële vetzuren, vitamines (A, B en E), waardevolle mineralen en proteïnen. De olie trekt snel in en reguleert het vochtgehalte, met als resultaat een gladdere en zachtere huid. Omdat zoete amandelolie heel huidverdraagzaam is en veel onverzadigde vetzuren bevat, is de olie ideaal voor de gevoelige en droge huid.

Productvoordelen Kneipp Bodylotion mousse Amandelbloesem


  • Voedt, verzorgt en hydrateert de huid met natuurlijke ingrediënten
  • Subtiele zachte geur
  • Zeer geschikt voor de gevoelige huid
  • Snel aan te brengen en lekker zacht, licht en luchtig
  • Zonder paraffine, siliconen en minerale oliën. Geen kleurstoffen en conserveringsmiddelen
Kneipp Bodylotion Mousse Amandelbloesem 200 ml: €9,99 o.a te koop bij Wehkamp.nl

De bodylotion mousse is vast ook te koop bij Kruidvat, maar ik kon het product nog niet op de site vinden.

Mijn mening:

Alles wat ze over het product zeggen klopt! Het brengt echt veel sneller aan dan met een bodylotion. Het heeft een heerlijke fluffy substantie en een heerlijke geur. Ik gebruik wel eens de huidolie van Kneipp met dezelfde geur en die vind ik ook echt heel fijn. Het trekt ontzettend snel in en mijn huid plakt helemaal niet, wat bij de normale bodylotion wel altijd zo is. Mijn huid voelt na gebruik megazacht aan. Ook heb ik het gevoel dat mijn huid heel goed word verzorgd met deze bodylotion mousse! Mijn huid is in de winter ook ontzettend droog en daar kan deze bodylotion mousse heel goed bij helpen. Ik vind het een geweldig fijn product!

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties