Kruidvat Shoplog

zaterdag, september 14, 2019

Heey! Ik heb al een tijdje geen shoplog meer gedaan, dus ik vond het weer eens tijd om dat te doen! Ik heb eigenlijk überhaupt al een tijdje geen artikel meer geschreven, maar ik heb vandaag even tijd gehad om dat wel te doen! Ik begon het ook best wel te missen om artikelen te schrijven, dus ik ga de komende tijd mijn best doen om meer artikelen online te zetten!

Ik heb deze producten niet allemaal in 1 x gekocht, maar verdeeld over een paar dagen. Ik had even weer een aantal dingen nodig en er waren veel aanbiedingen. Alle prijzen en linkjes naar het product staan erbij!

Kruidvat Hair Spray

Kruidvat Hair Spray Ultra Strong Color: €1,89 (uit het assortiment, in sommige fillialen nog verkrijgbaar met een gele sticker)

Kruidvat Rozenwater
Kruidvat Originals Rozenwater: €2,29

Kruidvat Reinigingsgel
Kruidvat Reinigingsgel normale & gemengde huid: €1,49 (was in de actie voor 2e halve prijs)

Kruidvat Scrubgel
Kruidvat Cleansing Scrubgel: €1,39 (was in de actie voor 2e halve prijs)

Kruidvat Scheergel
Kruidvat Scheergel Dry Skin Sheabutter: €2,29 (was in de actie voor 2 voor €2,-)
Kruidvat Scheergel Sensitive Aloe Vera: €2,29 (was in de actie voor 2 voor €2,-)

Fa douchegel
Fa Honey Crème caring shower cream: €4,19 (was in de actie voor 2 voor €2,-)
Fa Pink Passion caring shower gel: €2,85 (was in de actie voor 2 voor €2,-)

Scunchies
Diana Leeflang Scrunchies: €1,99

Elastiekjes
Elastiekjes: €1,99 (uit het assortiment, alleen nog verkrijgbaar met een gele sticker)

Elastiekjes
Hair Essentials Wonder Haarelastieken 25 stuks: €1,99 (online niet meer in het zwart verkrijgbaar op het moment) 

Oorbellen
Accessoires Sterling Silver 925 Oorbellen: €4,95

Dit zijn alle dingen die ik gekocht heb. Ik had gewoon eventjes wat dingetjes nodig en er was ook veel in de aanbieding. Ik ben snel weer terug met een nieuw artikel!

Liefs!







You Might Also Like

0 reacties