Catrice Power Plumping Gel Lipstick

dinsdag, oktober 08, 2019

Heey! Ik vond het wel weer eens tijd om een artikel te schrijven. Ik heb ook al een hele lange tijd geen make-up artikel geschreven, dus toen ik deze lipsticks in de winkel zag besloot ik er thuis meteen een artikel over te schrijven.
Deze lipsticks zitten al een tijdje nieuw in het assortiment bij Catrice en zijn in verschillende winkels verkrijgbaar.

Swatches:
Catrice Power Plumping Gel Lipstick 020 My Lip Choice
Productinformatie:

De glanzende lippenstift bevat hyaluronzuur en voedt je lippen voor zachte en volle lippen. De lipstick voelt verrassend licht aan. Dit product is vegan, gluten en parabenen vrij.

Catrice Power Plumping Gel Lipstick 020 My Lip Choice: €3,99 o.a verkrijgbaar bij Kruidvat

Catrice Power Plumping Gel Lipstick 050 Strong Is The New Pretty
Productinformatie:

De glanzende lippenstift bevat hyaluronzuur en voedt je lippen voor zachte en volle lippen. De lipstick voelt verrassend licht aan. Dit product is vegan, gluten en parabenen vrij.

Catrice Power Plumping Gel Lipstick 050 Strong Is The New Pretty: €3,99 o.a verkrijgbaar bij Kruidvat

Mijn mening:

Ik vind de lipsticks heel mooi! Op de swatches leek het alsof ze niet heel dekkend waren, maar eenmaal op de lippen viel dat echt reuze mee. Je hoeft niet veel product te gebruiken en ze zijn gemakkelijk op te brengen. De stift is ook niet te groot, waardoor je hem goed aan kunt brengen zonder buiten de lijntjes te gaan.
De lipsticks zouden een plumping effect moeten geven, maar daar zie ik niet zoveel van terug. Normaal zou je bij producten met een plumping effect ook een tinteling moeten voelen, dat betekent dat het plumping effect werkt. Maar die tinteling was er niet.
Ondanks dat het niet echt een plumping effect heeft, vind ik de kleurtjes echt heel mooi!

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties