Jeffree Star Velour Liquid Lipstick

zondag, september 12, 2021

 Heey! Op vakantie hadden we flink geshopt. Zo kwamen we bij Tilburg in de Douglas terecht en daar was ontzettend veel sale! Ik heb o.a deze liquid lipstick van Jeffree Star gekocht. Al een hele lange tijd was ik benieuwd naar de producten van Jeffree Star, voornamelijk naar de lipproducten. Er waren niet heel veel kleurtjes in de sale, in ieder geval niet de 'dagelijkse' kleurtjes. Ik heb ook gekozen voor een best wel gewaagde lipkleur. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!


Jeffree Star Velour Liquid Lipstick Rhyland

Jeffree Star Velour Liquid Lipstick: Rhyland €19,99

(ik heb hem in de sale kunnen verkrijgen voor €5,99)  

De verpakking vind ik er al heel mooi uit zien. De huls voelt ook best wel luxe aan en je voelt wel dat er een beetje gewicht in zit.

De applicator is perfect! Niet te groot en je kunt je lippen er perfect mee kleuren. 

Toen ik de liquid lipstick om mijn arm swatchte merkte ik al meteen dat er heel veel pigment in zit!

Wauw! Het is een hele mooie metallic roze kleur met een beetje rosé gouden deeltjes erin. Hij ruikt heerlijk zoet en droogt echt heel erg snel op. Je voelt hem niet plakken op je lippen en hij laat totaal niet af. Ik heb hem enkele uren op mijn lippen gehad, zonder dat ik mijn lippen hoefde bij te werken. 

Of ik hem nou dagelijks op zou doen, dat denkt ik niet. Daar vind ik de kleur iets te heftig voor, maar voor een feestje is hij echt perfect!


Liefs!


PS: Ik adviseer om de liquid lipstick er af te halen met olie, want anders blijf je boenen boenen boenen. 

You Might Also Like

0 reacties