party snacks

zaterdag, juli 23, 2016

Heey! Omdat ik maandag jarig ben, leek het me leuk om een paar party snacks te maken. Ik heb niet alles zelf bedacht, want ik heb er ook een paar op pinterest gevonden en het leek me leuk om ze na te maken. Ik vind alles echt heel erg lekker en alles is ook al op, haha. Veel plezier met het lezen van mijn artikel!

Dit is de eerste party snack:


Het ziet er niet zo mooi uit bij mij, maar het is superlekker!

Benodigdheden:
- Gezouten pretzels (ik heb ze gewoon in een mix gekocht, want ik kon ze niet apart vinden en ik had er toch niet zo veel van nodig)
- Melkchocolade (of een andere chocolade die jij lekker vind)
- Choco crispies (m&m's kunnen natuurlijk ook)
 Als eerst laat je de chocolade smelten in een pan. Ik heb ongeveer 8 blokjes gebruikt maar dat was uiteindelijk toch te veel. Het ligt eraan hoeveel je er wilt gaan maken.

Wanneer je dat gedaan hebt kun je de gesmolten chocolade op de gezouten pretzels doen. Ik heb dat met een lepel gedaan wat uiteindelijk toch een beetje rommelig werd.
En als laatst leg je er een choco crispie op en laat je de chocolade even afkoelen en een beetje hard worden. Dan ben je klaar en kun je het lekker opeten!

Dit is de tweede party snack:


Ik vind het er heel leuk uit zien en het is ook heel lekker!

Benodigdheden:
- Vierkante biscuitjes
- Milka oreo
- Kleine oreo's

Als eerst leg je op elk biscuitje één blokje van de milka oreo. Dan ga je ze laten smelten in de magnetron totdat ze een beetje gaan smelten. Dit moet je gewoon even bijhouden door er steeds even op te drukken. Je kunt ze het beste één voor één in de magnetron doen, want bij mij gingen de biscuitjes een beetje verbranden toen ik ze er tegelijk in deed. (Hier heb ik geen foto bij omdat ik snel de volgende stap moest doen, want anders ging de chocolade weer hard worden.)

Dan leg je op elke biscuitje met de gesmolten milka oreo een klein oreo koekje en dan laat je het even afkoelen. En dan ben je alweer klaar! Het is heel simpel maar toch heel lekker!

Dit is de derde party snack:


Natuurlijk kun je je verjaardag niet vieren zonder taart! Ik heb een soort kleine gebakjes gemaakt omdat ik dit superlekker vind!

Benodigdheden:
- Zandbodems
- Mix voor banketbakkersroom
- 400 ml water
- Taart & vlaaifruit aardbeien
- Slagroom
Als eerst meng je het water met de mix voor banketbakkersroom. Dat laat je even 5 minuten in de koelkast staan. Als je dat gedaan hebt kun je het in de zandbodems gieten.
Daarna doe je het taart & vlaaifruit erbij op. Je kunt zelf bepalen hoeveel je erop doet maar je moet er niet teveel op doen, haha.
Dan kun je het slagroom erop doen en dan kun je het lekker op gaan eten! Wij maken dit thuis best vaak, omdat het gewoon zooo lekker is.

 Dit is de vierde en ook de laatste party snack:


Dit is best wel een standaard snack op een verjaardag maar ik vond het wel leuk om het in dit artikel te zetten.

Benodigdheden:
- Kaasblokjes
- Kleine worstjes
- Kleine tomaatjes
- Druiven
- Zilveruitjes
- Lange satéprikkers
De zilveruitjes staan niet op de foto, dat komt omdat ik die er later toch nog bij heb gedaan. Je kunt natuurlijk zelf bepalen wat je eraan doet, maar dit leek mij wel lekker.

Ik heb het in de volgorde zilveruitje-druif-worstje-tomaat-kaas gedaan, omdat ik dit er wel leuk uit vond zien.
Dit waren de party snacks! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en het lijkt me superleuk dat jullie het na gaan maken! Als je wilt kun je dan een foto naar me toe sturen, want dat lijkt me heel leuk!

Liefs

You Might Also Like

0 reacties