This or that TAG

zaterdag, juli 30, 2016

Heey! Ik vond het leuk om weer een tag te gaan doen, dus ik zocht op een paar blogs naar een leuke tag. Uiteindelijk vond ik de 'This or That tag' bij LiveLifeGorgeous. Ik had deze tag nog nooit eerder gezien maar het leek me leuk om deze in te vullen.

De tag is in vier categoriën verdeeld: make-up, nagels, body en haar.

Make-up

1. Blush of bronzer? Bronzer, want ik heb niet altijd blush op en bronzer vind ik ook mooier!
2. Lipgloss of lipstick? Lipstick! Ik houd echt niet van lipgloss, ik vind het altijd zo plakkerig. Ik heb wel twee nieuwe lipglosses gekocht van Catrice. Daar komt volgende week een review over!
3. Eyeliner of mascara? Sowieso mascara. Ik draag nooit eyeliner, omdat het me gewoon niet lukt om het op te krijgen.
4. Foundation of concealer? Concealer. Ik draag geen foundation, want ik heb het niet nodig en concealer gebruik ik ook niet mega veel. Ik gebruik het alleen onder m'n ogen en op puistjes.
5. Neutraal of kleur? Neutraal. Ik houd niet zo van heftige kleuren.
6. Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw? Oogschaduw in vaste vorm. Ik heb haast nooit oogschaduw op maar als ik het gebruik, is het in vaste vorm omdat bij een losse poeder er bij mij alles uit valt..
7. Kwasten of sponsjes? Kwasten! Ik gebruik noooit sponzen, alleen een beautyblender van W7.

Nagels

1. OPI of China Glaze? OPI. Ik ken China Glaze niet maar ik vind OPI wel heel fijn!
2. Lang of kort? Mm.. ik weet het eigenlijk niet. Ik vind lange nagels wel heel mooi, maar bij mij breken ze altijd af.
3. Acryl of natuurlijk? Natuurlijk!
4. Felgekleurd of donker? Donker vind ik toch wat mooier, maar soms in de zomer is het wel leuk om je nagels een felle kleur te geven.
5. Met nailart of zonder nailart? Zonder. Nailart kost zoveel tijd en nagellak blijft bij ook niet lang zitten dus liever gewoon neutraal.

Body

1. Parfum of bodyspray? Parfum, want ik heb het idee dat parfum langer blijft zitten.
2. Lotion of body butter? Lotion, want dat is wat makkelijker om te gebruiken.
3. Douchgel of zeep? Douchgel! Ik vind zeep onhandig en douchgel is toch lekker makkelijk en snel.
4. Lush of andere merken? Andere merken. Lush is echt fantastisch maar het is soms ook duur en dan heb ik liever iets betaalbaarders dat ook heel lekker ruikt en ook prima werkt!

Haar

Krullend of stijl? Stijl. Ik heb zelf ook stijl haar, maar ik denk dat krullen mij ook niet zo mooi staat.
Knot of paardenstaart? Paardenstaart. Een knot staat mij echt niet!
Schuifspeldjes of clipjes? Schuifspeldjes, want je ziet ze haast niet zitten, maar ik gebruik ze nooit.
Haarlak of gel? Haarlak. Ik gebruik het alleen als ik mijn haar een beetje gekruld heb.
Lang of kort? Lang. Een tijdje geleden had ik mijn haar kort geknipt maar het word nu gelukkig steeds langer!
Licht of donker? Liever donker. Ik heb van mezelf blond haar, maar ik heb het een paar keer bruin geverfd. Ik laat het nu even uitgroeien, omdat ik niet wil dat mijn haar helemaal dood gaat door het verven, maar bruin haar vind ik toch mooier.
Lok of pony? Lok. Ik had vroeger een pony, maar ik vond het echt verschrikkelijk.
Los of vast? Los. Ik heb altijd mijn haar los, omdat ik het vast niet zo mooi vind.

Dit was de tag! Ik hoop dat je hem leuk vond en als je wilt kun je hem ook zelf invullen!

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties