Catrice prime and fine professional contouring palette

zondag, augustus 28, 2016

Heey! Ik wilde al zo lang het prime and fine contouring palette van Catrice, maar ik kocht hem steeds niet. Waarom ik hem niet kocht weet ik ook niet, want hij is helemaal niet duur. Ik kreeg hem laatst van m'n moeder en ik besloot hem meteen te reviewen!

Het contouring palette is te koop bij o.a Kruidvat en Trekpleister

Catrice prime and fine professional contouring palette €4,59
Het contouring palette heeft een highlighter en een bronzer.
Ik heb hem in de kleur 010 Ashy Radiance, maar hij is ook te koop in 020 Warm Harmony. Ik heb voor 010 gekozen omdat 020 meer een geelachtige highlighter is en 010 meer een rozeachtige highlighter. Dat vind ik persoonlijk mooier.
Ik wilde het palette eigenlijk hebben voor de bronzer, omdat ik dacht dat de highlighter niet zo veel glans gaf en dus ook niet zo mooi was. Maar dat is niet zo...!
De highligter geeft een hele mooie glans! De highlighter en de bronzer zijn ook allebei heel goed gepigmenteerd. De bronzer is ook helemaal niet oranje en heeft een hele mooie bruine kleur. De swatches zagen er al goed uit!
En ook op mijn gezicht zag je de highlighter en de bronzer heel goed! De kleuren dekken goed. De highlighter vervaagd een beetje op het einde van de dag, maar de bronzer blijft de hele dag zitten!
(Op de foto's heb ik trouwens nog lichtbruin haar, maar nu heb ik het donkerbruin!)

Ik ben heel blij met dit contouring palette en ik ga hem ook zeker vaak gebruiken!

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties