Review Catrice limited edition contourious sculpting powder palette

zondag, september 25, 2016

Heey! Ik heb weer een review van een make-upproduct van Catrice! Catrice is echt een geweldig budget make-up merk. Het make-up van Catrice is altijd mooi en goed gepigmenteerd en daarom is het ook harstikke leuk dat het super goedkoop is! Daarom was ik ook heel benieuwd naar dit limited edition sculpting palette!

Te koop bij Kruidvat en Trekpleister: Catrice limited edition contourious sculpting powder palette- CO1 Pale Perfectionist: €4,99
Het palette heeft 3 poeders, een bronzer, een blush en een highlighter. Het palette is limited edition en ik ben ook best laat met een review. Toch is het in sommige Kruidvat  fillialen nog steeds te koop. Snel zijn dus!
Ik was heel beniewd toen ik hem zag liggen en ik besloot er een review van te maken. Ik was vooral heel beniewd naar de highlighter, omdat ik echt heel veel van highlighter houd! De blush leek me niet zo'n mooie kleur, maar ik kon het proberen. De bronzer leek me gewoon de juiste kleur voor mijn gezicht.
 Bij de swatches zag ik al dat de blush en bronzer heel licht waren (op de foto lijken ze wel donkerder), ik moet ook een paar keer door de poeder heen gaan zodat er wat meer product van af kwam. De highlighter daarentegen zag er heel mooi uit, een mooie lichte glans! Misschien dat het anders zou uitpakken op mijn gezicht, dus ik ging het proberen!
Op de achterkant van het palette staat een handige gebruiksaanwijzing voor de plekken waar je de highlighter, blush en bronzer kan aanbrengen. Ik heb het precies zo gedaan, behalve de highlighter op m'n kin, want dat vind ik er niet zo mooi uitzien en dat doe ik anders ook nooit.

Ik begon met het aanbrengen van de bronzer. Net zoals bij de swatches was de bronzer veel te licht voor mij en moest ik het een aantal keer aanbrengen. Misschien dat hij bij een nog lichtere huid wel de juiste kleur is, maar bij mij is hij gewoon te licht. Je ziet hem wel zitten, maar niet goed genoeg vind ik.

De blush is ook licht, maar dat vind ik niet zo erg. Ik houd niet zo van die felle aanwezige blushes, dus deze vond ik erg mooi! Hij is lekker naturel.

En als laatst de highlighter! Yess ik vind hem echt heel erg mooi! Hij geeft een mooie glans en hij is goed gepigmenteerd. Op camera komt hij niet zo goed over, maar geloof me, hij is echt ontzettend mooi!

Zonder flits:


Met flits:

 Hoewel de bronzer voor mij te licht is, vind ik dit wel een heel mooi palette. Het is een heel handig palette als je niet te veel of te heftige bronzer, blush of highlighter op wilt hebben.

Als je geluk hebt kun je hem nog halen bij Kruidvat of Trekpleister, maar ik zou wel snel zijn!

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties