Laboratoires Novexpert Paris Detox Mask

zondag, januari 08, 2017

Heey! Ik kreeg van Novexpert een detox mask! Ik  vind het heel erg leuk om weer eens een nieuw masker te testen. Meestal werken maskers niet zo goed bij mij en krijg ik er puistjes van, dus ik hoop dat dit masker wel werkt!

Het is een diepreinigend masker en bevat ingrediënten van 100% natuurlijke origine. Het masker is geschikt voor de gevoelige huid en zorgt voor het ontgiften en voor de herstel van de huidflora. Het masker is geschikt voor alle huidtypen, met uitzondering van de zeer droge huid.

Laboratoires Novexpert Paris Detox Mask with creamy pink clay 75 ml: €24,93 excl. te koop bij Ici Paris XL

Dit klinkt allemaal geweldig! Tijd om het te testen.
Op de verpakking staat dat het een roze masker is. Ik had verwacht dat het een beetje een felle roze kleur zou zijn, maar het is meer een oudroze donkere kleur. Jammer, maar dat maakt verder ook niet uit.
Op mijn gezicht brengt het masker heel fijn en makkelijk aan. Het smeert goed uit en trekt snel in. Hij brand gelukkig niet wanneer ik het aangebracht heb. Ook trekt hij niet zo, dat vind ik ook heel fijn! Hij heeft niet zo'n sterke geur, maar het ruikt wel lekker.

Jammer genoeg zie je de roze kleur helemaal niet op mijn gezicht. Daar heb ik daarom ook geen foto bij, omdat je toch de kleur niet ziet en hij gewoon doorzichtig is. Het masker is makkelijk af te spoelen en laat geen restjes achter.

Na het afspoelen en afdrogen van mijn gezicht, voelt mijn gezicht heel erg zacht aan! Ik heb een paar dagen gewacht en kreeg toen nog steeds geen puistjes!! Dit is echt een geweldig masker en zal hem ook heel vaak gaan gebruiken!

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties