Saal-Digital fotoboek

zaterdag, januari 21, 2017

Heey! Ik mocht van @Saal Digital Nederland een eigen fotoboek ontwerpen! Ik kreeg een coupon en daarvan kon ik zelf bepalen in welke vorm ik de fotoboek wou en hoe ik de foto's wilde indelen. Ik vond het hartstikke leuk om dit te doen en ik ben er ontzettend blij mee!

Je kan je fotoboek helemaal maken zoals jij het wilt. Ook de voor en achterkant kun je zelf ontwerpen. Ik heb er voor gekozen om het een beetje simpel te houden.

Voorkant:

Achterkant:
Op de achterkant heb je onderaan een code staan. Ik vind dit zelf niet zo erg, maar als je niet wilt dat die code er op komt te staan, kun je hem weg laten halen voor €5,-.
Je kunt ook zelf bepalen hoe je de zijkant van het boek maakt. Ik heb er voor gekozen om een stukje van de voorkant en een stukje van de achterkant er op te doen.
De bladzijdes zitten er heel stevig in! Ik ben altijd bang bij fotoboeken dat de bladzijdes er niet stevig in zitten en dat ze er dan uitvallen, maar dat is bij dit fotoboek gelukkig niet zo!
Dit zijn een aantal foto's die ik er in heb staan (Het is wel een beetje lastig om foto's te maken van foto's, maar het is wel aardig gelukt, hoop ik!):
Ook op de laatste bladzijde staat een code, maar die kun je net zoals bij de achterkant weg halen.
Ik vind het echt een geweldig fotoboek! Ik zal je ook zeker aanraden als je een fotoboek wilt ontwerpen om dat bij Saal-Digital te doen! Klik hier om naar de site van Saal-Digital te gaan. Ik ben heel tevreden over de kwaliteit van het boek.

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties