Hema Highlighter

zaterdag, februari 04, 2017

Heey! Ik kreeg laatst van mijn moeder deze highlighter van Hema. Ik had hem nog nooit bij de Hema zien liggen, dus ik was wel heel benieuwd. De verpakking ziet er heel mooi uit. Wel een beetje lastig met foto's maken, omdat hij zo erg reflecteert. Ook is de verpakking snel vies door vingervlekken enzo.

Op de verpakking staat dat de highlighter lichtreflecterende pigmenten bevat voor een stralend effect. We zullen zien!


Hema Highlighter 01: €4,- te koop bij Hema

De highlighter heeft een kwastje met een klein gaatje erin waar het product uitkomt. Dit kwastje doet mij heel erg denken aan de concealer van Essence en de concealer van Max&more. Ik heb zelf nog nooit met zo'n kwastje gewerkt, dus dit word de eerste keer!
Aan de onderkant kun je draaien, zodat het product eruit komt. De eerste keer dat je de highlighter gebruikt moet je wel lang draaien, maar ik had bij andere bloggers en youtubers gezien dat dat bij veel van dit soort producten zo is. De keren daarna hoef je maar heel even te draaien. Pas wel op dat je niet te lang draait, want anders komt er teveel product uit en dat is zonde.
Op de swatch ziet het er heel mooi uit! De highlighter geeft een hele mooie glans.
Ik heb de highlighter op mijn neus en op mijn jukbeenderen aangebracht. Normaal doe ik ook highlighter onder mijn wenkbrauwen, maar ik was bang dat ik het met deze highlighter ook door mijn wenkbrauwen heen ging doen, dus dat heb ik maar niet gedaan.

Ik heb stipjes gezet op de plekken waar ik de highlighter wilde aanbrengen. Het kwastje vond ik een beetje onhandig, dus ik heb de highlighter gewoon gedept met mijn vingers. Dat ging best wel goed. Ik was eerst ook een beetje bang dat de highlighter heel vloeibaar zou blijven en niet zou opdrogen, maar de highlighter droogde al heel snel op, dus daar was ik heel blij mee! Wel moet je ervoor zorgen dat het geen streep word, je moet het goed blenden.

Op mijn neus is de highlighter niet heel duidelijk. Op mijn jukbeenderen geeft de highlighter een hele mooie natuurlijke glans. Niet te heftig, maar lekker subtiel. Ik hoef niet altijd een heftige highlighter op te hebben, want ik houd ook wel van wat afwisseling.

Ik ben heel tevreden over deze highlighter, thanks mama!

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties