Decubal serum

zaterdag, maart 11, 2017

Heey! Ik heb al een keer eerder een review geschreven over een product van Decubal. Dat was een handcrème. Ik was was daar heel erg tevreden over, dus ik was blij dat ik weer een ander product van Decubal mocht testen. Ik review vandaag een serum voor jullie.

Als je het vorige artikel over de handcrème nog niet gelezen hebt, kun je hier klikken. In dat artikel staat ook nog meer informatie over het merk Decubal.
Het doosje is erg overzichtelijk. Aan de zijkant van het doosje staat informatie over het serum, hoe je het moet gebruiken en nog wat extra informatie over wat een aantal ingrediënten voor de huid doen. Op de achterkant van het doosje staan de ingrediënten.

Decubal serum 30 ml: €19,99 te koop bij Holland&Barret en op de site van Decubal

Zijkant van het doosje:

Decubal Serum is rijk aan voedende oliën die de huidbarrière van de droge huid helpen te herstellen.

Gebruik: Het serum naar behoefte aanbrengen op het gezicht en even laten intrekken. Nadat het serum is ingetrokken kan de dagcrème worden aangebracht.

- Met 100% huideigen lipiden
- Met jojoba olie voor een zachte huid
- Met avocado olie voor een soepele huid
- Met kamille en amandel olie voor een kalmerende werking
Ook de verpakking van het product ziet er heel overzichtelijk uit, met op de achterkant de ingrediënten.
Het product heeft een pompflacon. Dat vind ik zelf heel fijn, want dan kun je zelf de hoeveelheid bepalen en het is heel hygiënisch.
Het product heeft een oranje subsantie en is heel vloeibaar.

Omdat het zo vloeibaar is moet je wel uitkijken dat het niet overal op komt. Het product is voor de droge en gevoelige huid dus, ik zal het zeker niet gebruiken als je een vette huid hebt, omdat het product je huid dan nog vetter maakt.

Het serum smeert gemakkelijk in en trekt snel in de huid. Dat vind ik zelf heel fijn, want ik heb nooit zoveel geduld. Het serum heeft een hele natuurlijke lichte geur. Na het aanbrengen van het serum heb ik een dagcrème van de Action aangebracht en toen ben ik gaan slapen.

's Ochtends voelde mijn huid enorm zacht en ik had gelukkig geen pukkels of rode vlekken op mijn gezicht. Daar ben ik altijd bang voor als ik nieuwe producten gebruik. Ik ben heel blij dat dat met dit product niet het geval is.

Ik vind het een heel fijn serum. Hij verzorgt heel goed en ik krijg er een hele zachte huid van. Dat is heel fijn met dit koude weer!

Liefs!




You Might Also Like

0 reacties