Kneipp douche arnica

zaterdag, maart 18, 2017

Heey! Ik kreeg van Kneipp een nieuwe douchegel opgestuurd: Arnica. Van douchegel's kun je niet genoeg hebben, dus ik vond het heel leuk dat ik deze douchegel mocht testen! De verpakking ziet er al heel leuk uit, dus dat beloofd wat!


Kneipp douche arnica 200 ml: €5,49 o.a te koop bij Kruidvat

Eerst vertel ik wat over Kneipp. Kneipp ontwikkelt vernieuwende natuurlijke producten die werkzaam zijn voor lichaam en geest. Elk product is gebaseerd op de visie van Sebastian Kneipp waarin de vijf pijlers water, voeding, planten, beweging en balans met elkaar verweven zijn. Kneipp. Natuurlijk genieten.

Kneip en Arnica: Arnica, ook wel valkruid of wolverlei genoemd, was het lievelingskruid van Sebastian Kneipp. Arnica staat bekend om zijn kwaliteiten zoals verzachting bij kneuzingen, zwellingen of blauwe plekken en ter verlichting bij spierpijn of gewrichtspijn.

Arnica klinkt heel goed!
Dit is wat er op de achterkant van de verpakking staat:

Kneipp zeepvrije douche arnica met waardevol arnica extract vitaliseert en regenereert niet alleen na het sporten, de douche is ook bijzonder geschikt na andere fysieke inspanningen. De kruidige frisse geur van essentiële oliën reactiveert de zintuigen.

-Plantaardige verzorgende werkstoffen
-Zonder conserveringsmiddelen
-Zonder paraffine, siliconen en minerale oliën
-Huidverdraagzaam bevestigd door dermatologen
De douchegel heeft een hele leuke oranje kleur. Hij heeft een lekkere jelly substantie en ruikt mega lekker. Het doet mij meteen denken aan de sauna. Een heerlijke kruidige geur. Heel lekker om een dagje te relaxen en hiermee te douchen.

Ik heb hier een aantal keer mee gedoucht en ik vind het heerlijk! Ondanks dat het jelly is, is het heel makkelijk te verdelen. De geur is fantastisch! Na het douchen is mijn huid ontzettend zacht en het voelt heel verzorgend. Wat ik ook geweldig vind is dat de geur op je huid blijft zitten. Pas na een aantal uren is de geur weg. Dit vind ik zelf altijd heel fijn.

Ik vind het een geweldige douchegel, alleen al om de geur is hij fantastisch!

Liefs!



You Might Also Like

0 reacties