Dailyconcepts&Afterspa

zaterdag, juli 01, 2017

Heey! Vandaag laat ik jullie kennis maken met twee hele leuke merken, namelijk DailyConcepts en Afterspa. Dailyconcepts is momenteel via één website in Nederland te koop (johnbeerens.com) en Afterspa word nog geïntroduceerd in Nederland!

Ik laat jullie eerst wat producten zien van DailyConcepts.

DailyConcepts your stretch wash cloth
Productomschrijving:
Daily Concepts Your Stretch Wash Cloth is een stretch washanddoekje dat het mogelijk maakt om je rug te bereiken. Dit washanddoekje heeft precies de juiste structuur voor een efficiënte en luxe douche-ervaring. Het washanddoekje strekt zich tot 3 keer zo groot om de moeilijk bereikbare delen van het lichaam te kunnen bereiken. Your Stretch Wash Cloth  heeft een label met een indicator die verdwijnt wanneer het tijd is om het stretch washanddoekje te vervangen. Daarnaast is de Your Stretch Wash Cloth gemaakt van een natuurlijk katoenen basislaag met nylon ex-foliërende lijnen voor een ideale textuur. Het stretch washandje is klinisch, allergie en dermatologisch getest en dierproefvrij. Wat de Daily Concepts Your Stretch Wash Cloth echt uniek maakt is de functionaliteit van de verpakking, deze is namelijk inclusief zuignap gemakkelijk op te hangen.


  • Stretch washanddoekje voor de moeilijk bereikbare delen van het lichaam
  • Strekt zich tot 3 keer zo groot
  • Klinisch, allergie en dermatologisch getests
  • Gemakkelijk inclusief een zuignap op te hangen



Smart technology:
De tekst op het label vervaagd (na +/- 90 gebruik) en geeft op die manier aan wanneer je hem moet vervangen. Daarnaast heeft dit product ook een unieke herbruikbare verpakking waarin de spons bewaard kan worden. Deze kun je ophangen in de badkamer door middel van de zuignap.
Gebruik:
Gebruik de Your Strecth Was Cloth tijdens een bad of douche. Maak het stretch washanddoekje nat zodat deze volledig gehydrateerd is. Optioneel kan er een reinigingsmiddel bij gebruik worden.  Reinig de huid door met beide handen Your Stretch Wash Cloth te stretchen. Knijp vervolgens het washanddoekje uit en plaatst deze in de verpakking, zodat de Your Stretch Wash Cloth kan drogen.
Resultaat:
Na het gebruik van de Your Stretch Wash Cloth voelt de huid gereinigd aan. Moeilijk bereikbare delen van het lichaam kunnen met dit washanddoekje bereikt worden.

Tip:
Gebruik voor een optimaal resultaat andere producten van Daily Concepts.

Mijn mening:
Ik vind het een heel handig product! Het washanddoekje kun je heel ver uitrekken, waardoor hij lekker groot word en je hele lichaam er mee kan schoonmaken. Ik heb het washanddoekje gebruikt met een douchegel. Ook is het heel handig dat je de verpakking kan ophangen met een zuignap, zodat je het washanddoekje er goed in kan drogen!

DailyConcepts your stretch wash cloth: €16,- online te koop

DailyConcepts exfoliating body scrubber 
Productomschrijving:
Daily Concepts Exfoliating Body Scrubber is speciaal ontworpen zodat de band zich aan de omvang van ieders hand aangepast kan worden. Deze Daily Concepts Exfoliating Body Scrubber zorgt ervoor dat alle dode huidcellen verwijdert worden van het hele lichaam. Deze unieke body scrubber bevat een Smart Technology indicator die vervaagt zodat je precies kan zien wanneer deze vervangen dient te worden. Daar hoeft u dus niet meer over na te denken. Bevat op soya gebasseerde schuim laag in de handschoen zodat tijdens het scrubben er een mooie schuimlaag ontstaat. Daarnaast bevat deze verpakking een zuignap waardoor je hem heel makkelijk in de douche kan ophangen.

  • Verwijdert dode huidcellen
  • Makkelijk in gebruik
  • Klinisch, allergie en dermatologisch getest
  • Inclusief zuignap gemakkelijk op te hangen


Smart technology:
De tekst op het label vervaagd (na +/- 90 gebruik) en geeft op die manier aan wanneer je hem moet vervangen. Daarnaast heeft dit product ook een unieke herbruikbare verpakking waarin de spons bewaard kan worden. Deze kun je ophangen in de badkamer door middel van de zuignap.

Gebruik:
Gebruik Daily Concepts Exfoliating Body Scrubber tijdens een bad of douche. Maak de scrubber nat zodat deze volledig gehydrateerd is. Optioneel kan er een reinigingsmiddel bij gebruikt worden. Reinig het hele lichaam door de uiteinden van de band in de handen te nemen en oefen druk uit.

Resultaat:
Door het gebruik van de Daily Concepts Exfoliating Body Scrubber is het hele lichaam gereinigd van dode huidcellen.

Mijn mening:
Ik heb de body scrubber gebruikt zonder er een reinigingsmiddel op te doen. Ik vind dit echt een fantastisch product. Ik heb de bodyscrubber gebruikt op mijn armen en op mijn benen en het haalt ook echt de dode huidcellen weg! Na gebruik voelen mijn armen en mijn benen ontzettend zacht aan!

DailyConcepts exfoliating body scrubber: €5,50 online te koop

DailyConcepts your facial micro scrubber
Productomschrijving:
Daily Concepts Your Facial Micro Scrubber is speciaal met zakken ontworpen om de vingers in te doen voor een optimale textuur en betere controle op het gezicht. De innovatieve textuur met micro scrubtechonologie is precies goed voor een dagelijkse zachte reiniging of voor een ex-foliërende reiniging van het gezicht. Your Facial Micro Scrubber heeft een label met een indicator die verdwijnt wanneer het tijd is om de micro scrubber te vervangen. Daarnaast is de Your Facial Micro Scrubber gemaakt van een natuurlijk katoenen basislaag met nylon ex-foliërende lijnen voor een ideale textuur. De Daily Concepts Your Facial Micro Scrubber is klinisch, allergie en dermatologisch getest en dierproefvrij. Wat de Your Facial Micro Scrubber echt uniek maakt is de functionaliteit van de verpakking. Deze is namelijk inclusief zuignap gemakkelijk op te hangen.
  • Speciaal voor een optimale textuur en betere controle op het gezicht
  • Micro scrubtechnologie
  • Zowel voor een dagelijkse zachte of ex-foliërende reiniging van het gezicht
  • Gemakkelijk inclusief zuignap op te hangen

Smart technology:
De tekst op het label vervaagd (na +/- 90 gebruik) en geeft op die manier aan wanneer je hem moet vervangen. Daarnaast heeft dit product ook een unieke herbruikbare verpakking waarin de spons bewaard kan worden. Deze kun je ophangen in de badkamer door middel van de zuignap.
Gebruik:
Gebruik de Your Facial Micro Srubber op een gereinigde huid. Maak de Micro Scrubber nat zodat deze gehydrateerd is. Optioneel kan er een reinigingsmiddel worden gebruikt. Plaats de vingers in de Your Facial Micro Srubber en oefen druk uit door cirkelvormige bewegingen te maken.

Resultaat:
Na het gebruik van de Your Facial Micro Scrubber voelt de huid van het gezicht gereinigd en zacht aan.

Mijn mening:
Ik vind het product heel makkelijk in gebruik. Ook dit product kun je heel makkelijk in de douche ophangen met een zuignap. Ik heb de micro scrubber gebruik in combinatie met een facegel en dat werkt heel goed! Zoals het product ook beloofd voelt mijn gezicht heel zacht en gereinigd. 


DailyConcepts your konjac sponge turmeric
Productomschrijving:
Daily Concepts Your Konjac Sponge Turmeric is een sterk absorberende spons, zowel in het water als in olie. Deze spons is uitstekend geschikt voor een grondige reiniging. Tevens breekt Your Konjac Sponge-Tumeric vuil van de huid af en breng de pH waarde in evenwicht. Deze spons bevat geen conserveringsmiddel en geen chemicaliën, wel bevat deze spons Kurkuma, dat bekend staat voor het genezen en voorkomen van een droge huid. Het houd de huid soepel en verbetert de elasticiteit. Konjac is een traditioneel Japanse geleiachtig voedsel, gemaakt van een soort aardappel genaamd: ‘Konnyaku aardappel’. Konjac is traditioneel in Japan als schoonheidsbehandeling vanwege zijn eigenschappen.
  • Uitstekend geschikt voor een grondige reiniging
  • Bevat kurkuma voor het genezen en voorkomen van een droge huid
  • Houd de huid soepel en verbetert de elasticiteit
  • Inclusief zuignap gemakkelijk op te hangen
  • Bevat een "water-stone" model waardoor deze zeer lekker in de hand ligt

Smart technology:
De tekst op het label vervaagd (na +/- 90 gebruik) en geeft op die manier aan wanneer je hem moet vervangen. Daarnaast heeft dit product ook een unieke herbruikbare verpakking waarin de spons bewaard kan worden. Deze kun je ophangen in de badkamer door middel van de zuignap.
Gebruik:
Spoel de spons in warm water voor elk gebruik. Voeg een cleanser toe of gebruik de spons alleen om zachtjes de huid te masseren in cirkelvormige bewegingen. Na het gebruik goed naspoelen en knijp het water er uit. Hang de spons te drogen in een goed geventileerde ruimte. Gebruik tweemaal per dag, aanbevolen ’s morgens en ’s avonds. Vervang Your Konjac Sponge-Tumerica na 3 maanden. Deze spons is alleen voor uitwendig gebruik, niet te gebruiken op een geïrriteerde, gebroken of verbrande huid. Indien er irritatie optreedt stop dan onmiddellijk met het gebruik

Resultaat:
Na het gebruik van Your Konjac Sponge-Tumeric is de huid grondig gereinigd. Door de Kurkama wordt een droge huid genezen en voorkomen. Daarnaast voel de huid soepel aan en wordt de elasticiteit van de huid verbetert.
Tip:
Gebruik voor een optimaal resultaat andere producten van de Daily Concepts lijn. 
Mijn mening:
Dit product is perfect voor mij, want ik heb namelijk een hele droge huid de laatste tijd! Ik was daarom ook heel benieuwd naar deze spons! Ik heb een cleanser toegevoegd en in combinatie met de spons werkt dat perfect! Na gebruik is mijn gezicht helemaal niet droog meer en voelt mijn huid veel verzorgder aan. Heel fijn!


DailyConcepts exfoliating body scrub
Productomschrijving:
Daily Concepts Exfoliating Scrub is een srub die dode huidcellen verwijdert. Na verloop van tijd bevat de huid een opeenhoping van dode huidcellen. Een goede peeling is de sleutel voor een gezonde en glanzende huid. Daily Concepts Exfoliating Scrub combineert Tice poeder, Abrikozen zaad en Non-GMO maïsmeel te helpen met deze opbouw. De Daily Concepts Exfoliationg Body Scrub verhoogt de opname van latere Daily Concepts producten. 
  • Verwijdert dode huidcellen
  • Gezonde en glanzende huid
  • Combineert Tice poeder, Abrikozen zaad en Non-GMO maïsmeel te helpen met de opbouw van de huid
  • Verhoogt de opname van latere Daily Concepts producten

Gebruik:
Breng de Exfoliating Scrub aan op een gereinigde en vochtige huid. Neem een kleine hoeveelheid en masseer deze met rustige, ronddraaiende bewegingen op het lichaam. Schenk hierbij extra aandacht aan gevoelige plekken zoals ellebogen en knieën

Resultaat:
Daily Concepts Exfoliating Scrub zorgt voor een zacht en stralende huid. De scrub zorgt naast een prachtige huid ook voor een fijn gevoel en dode huidcellen worden verwijdert.

Tip:
Gebruik voor een optimaal resultaat andere producten van de Daily Concepts lijn.

Mijn mening:
Ik heb dit product gebruikt zonder één van de bovenstaande producten. Ik heb het product aangebracht met mijn handen, omdat ik het effect wilde zien zonder andere producten erbij te gebruiken. Ik heb het product aangebracht op mijn benen, armen en ellebogen. De scrub brengt heel fijn aan en maakt mijn huid heel zacht. Ook verwijderd hij de dode huidcellen heel goed! De geur is ook echt heerlijk! Echt een fantastisch product.


DailyConcepts renewal oil
Productomschrijving:
Daily Concepts Renewal Oil vermindert het vasthouden van vocht, reinigt de cellen van cellulitis bij een krachtige massage. Daily Concepts Renewal Oil bevat een synergetische mix van rozemarijn, lavendel en eucalyptus om de bloedsomloop te stimuleren. Daarnaast worden giftige stoffen effectief verwijdert.
  • Vermindert het vasthouden van vocht
  • Reinigt de cellen van cellulitis
  • Giftige stoffen worden effectief verwijdert
  • Bevat een mix van Rozermarijn, Lavendel en Eucalyptus voor een stimulering van de bloedsomloop

Gebruik:
Gebruik de Daily Concepts Renewal Oil na het nemen van een bad of douche en breng deze gelijkmatig op de huid aan. Masseer de olie vervolgens goed in.
Resultaat:
Daily Concepts Renewal Oil verminder het vasthouden van vocht. De bloedsomloop van de huid is volledig gestimuleerd en giftige stoffen zijn verwijdert.
Mijn mening:
Als eerst de geur, echt heerlijk! De olie is makkelijk te verdelen en in te masseren. De olie trekt snel in, waardoor je huid niet heel lang vochtig blijft. Ik vind dit heel fijn, want dan kun je meteen je kleding aantrekken, zonder te wachten totdat je huid droog is. Ook voelt mijn huid heel verzorgend aan!


Afterspa magic make up remover
Informatie:
Deze superzachte Polyester-blended doek verwijdert zelfs de hardste make-up van je huid, waardoor het zacht en fris is en zonder enige residu te verlaten. Gewoon uw magische doek met warm water nat maken voor elk gebruik en verwijdert alle make-up ermee. Na elk gebruik kan je het in de wasmachine gooien en kan je het meerdere keren hergebruiken.
  
Mijn mening:

Ik heb deze magische make-updoek een aantal keer gebruikt en het bevalt mij heel erg goed! Het is heel makkelijk te gebruiken, omdat je de doek alleen nat hoeft te maken met warm water en je het daarna meteen kan gebruiken. De magische doek haalt al mijn make-up er heel goed af en laat geen restjes zitten. Zelfs mijn waterproof mascara haalt hij er zonder moeite af! Na gebruik gooi je hem gewoon in de wasmachine en dan kun je hem gewoon weer gebruiken!

Afterspa magic make up remover: Nog niet te koop

Ik ben heel erg enthousiast over al deze producten! 

@dailyconcepts, @wellnesslabgroup, @afterspa

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties