dr.organic Skin Clear 5 in 1 organic tea tree

zaterdag, juli 08, 2017

Heey! Ik kreeg een pakketje opgestuurd van Dr. Organic met daarin drie producten uit de nieuwe lijn speciaal voor de probleemhuid. Ik vind producten met tea tree altijd heel erg fijn, dus ik was heel benieuwd naar deze producten! Als je het merk nog niet kent, Dr. Organic is een award-winning biologisch merk.

Informatie over de nieuwe lijn:

Skin Clear 5 in 1 biedt een innovatief reinigings- en verzorgingsregime. Dankzij een boost van natuurlijke AHAs (fruitzuren) en salicylzuur, gecombineerd met een unieke formule van bioactieve, organische en natuurlijke extracten stimuleert de lijn de celvernieuwing. Bij regelmatig gebruik revitaliseert en verfrist Skin Clear de huid en kan het helpen om roodheid van de huid te verzachten en poriën te verkleinen. Het resultaat? Een zichtbaar schonere, diep gereinigde en prettig aanvoelende huid! Uiteraard is DrOrganic Skin Clear dermatologisch getest.

Deep Pore Cleansing Face Wash
Regelmatig gebruik van de Face Wash zorgt voor een zachte, schone en stralende huid. Dankzij een krachtige combinatie van Tea Tree olie en sinaasappel- en grapefruit extracten is het een weldaad voor de onzuivere huid. Natuurlijke AHA's en wilgenbast extract maken de effectieve formule compleet.

- Reinigt tot diep in de poriën
- Minimaliseert de vorming van puistjes
- Vermindert zichtbare poriën
- Gaat een glimmende, vettige huid tegen
- Voor een zichtbaar gladdere huid


Gebruik:

Maak het gezicht nat en masseer daarna zachtjes een kleine hoeveelheid met cirkelvormige bewegingen in. Besteed daarbij vooral aandacht aan het voorhoofd, de neus en de kin. Afspoelen met koud water. Gebruik het voor optimale resultaten als onderdeel van je dagelijkse huidreiniging.

Mijn mening:

De face wash is gemakkelijk te verdelen en voelt heel verfrissend aan op mijn gezicht. Na gebruik is mijn huid ontzettend zacht en eerst zag je mijn poriën op mijn neus best wel goed zitten, maar dat is veel minder geworden! Ook heb ik helemaal geen last meer van een vettige huid, want dat heb ik soms nog wel eens op mijn voorhoofd. De geur is ook ontzettend lekker! Lekker fris en fruitig.

Dr. Organic Skin Clear Organic Tea Tree Deep Pore Cleansing Face Wash 125ml: €9,99 te koop bij Holland&Barrett

Treatment Gel
Wat is er vervelender dan pukkeltjes en oneffenheden die plotseling de kop opsteken? De Treatment Gel is dermatologisch getest en speciaal gericht op het behandelen van puistjes en vlekjes. Dankzij een rijke concentratie aan natuurlijke AHA's en salicyzuur biedt de gel snel resultaat. Wanneer het wordt aangebracht op probleemgebieden, kan de gel helpen de huid te zuiveren, verzachten en revitaliseren.

- Snelle werking
- Minimaliseert de vorming van puistjes
- Vermindert roodheid van de huid
- Voor een zichtbaar gladdere huid
- Kalmeert


Mijn mening:

Het product belooft een snelle werking, en dat heeft hij zeker! Ik heb nooit zo heel veel last van puistjes, maar als ik dan een puistje heb, wil ik hem ook meteen weer weg hebben. Ik heb dit product meerdere malen gebruikt voordat ik ging slapen en de ochtend erna was mijn puistje gewoon verdwenen! Ook helpt het product heel goed om rode vlekjes uit je gezicht te halen. Daar heb ik zelf best wel vaak last van, maar dit product helpt er heel goed tegen. Echt een wondermiddel! 

Dr. Organic Skin Clear Organic Tea Tree Treatment Gel 10ml: €8,99 te koop bij Holland&Barrett

Oil Control Moisturiser
Een snelwerkende reinigende crème die bij dagelijks gebruik oneffenheden van de huid helpt reduceren. Poriën worden zichtbaar kleiner en roodheid van de huid vermindert; de huid ziet er rustiger, zuiverder en stralender uit. Rijk in natuurlijke AHA's (fruitzuren) en salicyzuur, wat de celvernieuwing in de huid stimuleert. Bevat onder andere wilgenbast extract dat bewezen helpt de huid te kalmeren.  

- Gaat een vette, glimmende huid tegen
- Tegen onzuiverheden- Vermindert zichtbare poriën- Voor een gladdere huid- Vermindert roodheid

Mijn mening:

Na gebruik van de vorige twee producten, vind ik het heel fijn om deze crème op te doen. Deze crème is namelijk heel verfrissend en voelt heel verzorgend. De crème is makkelijk te verdelen en trekt snel in. Ook de geur blijft lekker lang zitten, wat ik zelf heel fijn vind, want dit is een heerlijke geur!

Dr. Organic Skin Clear Organic Tea Tree Oil Control Moisturiser 50ml: €9,99 te koop bij Holland&Barrett

De producten zijn alle drie ge-wel-dig. Ze verzorgen mijn huid heel goed en zorgen ervoor dat ik geen rode vlekken in mijn gezicht heb. Mijn huid voelt na gebruik van de producten mega zacht aan en de geur is heel lekker!

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties