Action Make-up Look

zaterdag, september 02, 2017

Heey! Op YouTube zag ik dat veel mensen een video hadden gemaakt waarin ze een hele look maakten met Action make-up. Dit vond ik een heel leuk idee, dus ik ging meteen naar de Action en kocht daar heel veel producten om een hele make-up look te kunnen maken. Ik heb bijna alles uit mijn make-up routine kunnen vinden. Het enige wat ze niet bij de Action hebben is een fixing spray.

Primer


Max&More Face Primer 30 ml: €1,99

Ik begin met een primer. Ze hebben deze primer in 3 verschillende soorten. Ze hebben een witte, getinte en groene primer. Ik heb gekozen voor een witte primer, omdat ik in mijn eigen make-up routine ook een witte primer gebruik. De primer voelt met het aanbrengen een beetje dik aan. Dit vind ik zelf niet zo fijn bij een primer. Eenmaal aangebracht voelt de primer best wel plakkerig en het duurt ook even voor de primer opgedroogd is. Ik vind het geen fijne primer.

Wenkbrauw potlood 

Max&More Eyebrow Pencil 01 soft brown: €0,69

Na de primer begin ik altijd met mijn wenkbrauwen. Normaal gebruik ik een wenkbrauwpoeder voor mijn wenkbrauwen, maar die hadden ze helaas niet. Wel hadden ze een wenkbrauwpotlood, dus ik besloot die mee te nemen. Het komt samen met een puntenslijper en ook op de dop van het potlood zit een puntenslijper. Aan de andere kant van de potlood zit een borsteltje, wat ik heel erg handig vind! Op de swatch ziet de kleur er een beetje vreemd uit, maar wanneer ik het heb aangebracht op mijn wenkbrauwen is de kleur perfect. Ik vond het best wel gek om een potlood te gebruiken, omdat ik dat anders nooit gebruik, daarom zien mijn wenkbrauwen er een beetje anders uit als normaal. De potlood geeft veel kleur af en brengt makkelijk aan. Heel fijn!

Oogschaduw palette

Max&More Smokey Eyes Palette: €0,89

Ik vind het altijd heel leuk om nieuwe oogschaduw palettes uit te proberen en te kijken wat voor ooglooks je er mee kunt maken, ondanks dat ik van die rare oogleden heb, haha. Op de swatches zien de kleuren er echt geweldig uit! Heel gepigmenteerd, maar wel een klein beetje poederig. Op de foto's s het niet goed te zien, maar de kleuren zijn op de ogen ook goed gepigmenteerd. Ook zijn de kleuren goed op te bouwen en te blenden. Ik vind dit een heel fijn oogschaduw palette. Zeker voor de prijs!

Wimperkruller

Impuls Eyelash Curler: €0,99

Bij de Action zag ik ook een wimperkruller liggen. Nou kan er niet heel veel verkeerd gaan aan een wimperkruller, maar die van mij was toch aan vervanging toe. De wimperkruller werkt heel makkelijk en ik kan goed al mijn wimpers krullen!

Mascara

XMascara Fat Lash Fibre Black 001: €1,49

Nadat ik mijn wimpers gekruld heb, breng ik altijd mascara aan. Ik zag deze 2 in 1 fiber mascara liggen en ik werd heel benieuw. Normaal gebruik ik altijd waterproof mascara, maar die kon ik niet vinden. Deze heeft aan de ene kant een witte fiber mascara (die heel lekker ruikt!) en aan de andere kant een normale zwarte mascara. De borsteltjes zien er vrij normaal en simpel uit. Ik bracht eerst de witte mascara aan en toen die was opgedroogd de zwarte mascara. In één woord verschrikkelijk! Mijn wimpers waren helemaal niet meer gekruld, ze bleven aan elkaar plakken en ik moest er een tijdje over doen om de klontjes uit mijn wimpers te halen. Deze zal ik zeker nooit meer kopen.

Concealer

Concealer Natural Look Light/Ivory 021: €0,89

Normaal gebruik ik altijd een liquid concealer, maar omdat die er niet was, nam ik een concealer stick mee. Ik had nog nooit eerder een concealer stick gebruikt, dus ik vond het wel leuk om dat ook eens te proberen. Op de swatch leek het een goede kleur en ik voelde ook meteen dat de concealer heel romig was. Dat begon al goed! De concealer is makkelijk aan te brengen, maar om hem uit te blenden.. vreselijk. Hij blend helemaal niet mooi egaal aan. Eenmaal uitgeblend ziet het er helemaal niet mooi uit, ook dekt hij helemaal niet. Geen aanrader!

Beautyblender

Max&More Precision Blending Sponge: €0,89

Ook zag ik een beautyblender bij de Action! Natuurlijk niet de echte, haha. Ik had er al verschillende meningen over gehoord, dus ik was wel benieuwd hoe hij mij zal bevallen. Ik heb de spons eerst nat gemaakt en hij werd veel groter! Ook is hij helemaal niet hard en je kunt er goed in knijpen. Omdat ik de concealer stick helemaal niet fijn vond, heb ik mijn eigen concealer van Essence gebruikt. Hij blend mijn concealer heel goed uit en zorgt ervoor dat mijn concealer er overal heel egaal uitziet. Ik vind de spons een absolute aanrader! Ik was al naar de Action geweest om er nog een paar in te slaan, maar ik kon ze helaas nergens meer vinden:(

Contour en Highlighter

Max&More Highlight and Contour stick D4 dark: €0,79

Ik poederde mijn concealer nog niet af, want ik ging eerst een cream contour gebruiken. Ik kon geen poeder bronzer vinden, maar wel deze contour/highlighter stick. Ik begon met de contour. Ik heb het uitgeblend met een kwast en met een beautyblender. Helaas werd hij heel erg vlekkerig op mijn gezicht en kon ik er echt niet mee werken. Dit kun je alleen niet goed zien op de foto. Of dat nou door de concealer kwam of door het product zelf dat wist ik niet, maar toen ik de highlighter aanbracht was hij helemaal niet vlekkerig. Dus dat kwam niet van de concealer, maar van de contour zelf. De highlighter heeft een hele mooie glans!

Poeder

Max&More Pressed Powder Foundation DFC 261-Nude: €0,99

Toen ging ik mijn gezicht afpoederen. Ze hadden alleen deze pressed powder foundation. Ik heb hem in de lichtste kleur gekocht. Er zit ook een sponsje bij waarmee je de poeder aan kan brengen, maar ik heb gewoon mijn kwast gebruikt. De poeder ervoor dat mijn gezicht goed afgepoederd is en dat mijn gezicht niet meer glanst. Ook dekt hij zelfs beter dan de concealer!

Blush

db Blush Blushed Cheeks Peach 026: €0,99

Deze blush kun je in meerdere kleuren verkrijgen, maar ik vond deze kleur het mooist. Op de swatch ziet de kleur er ook heel mooi uit! Ook ziet de kleur er heel gepigmenteerd uit, dat betekent dat je wel een beetje moet oppassen. Je kunt de blush heel goed opbouwen als je niet te veel op je kwast aanbrengt. De blush ziet er op mijn gezicht heel mooi uit! Helaas is dat niet zo goed te zien op de foto.

Glossy Lipstick

Max&More 2 in 1 Glossy Lipstick Barely Ive & Cheeky Pink: €0,99

En als laatst de glossy lipsticks! Deze glossy lipsticks kun je kopen in een setje van 2. Een hele felle roze kleur en een soort paarse kleur. Ze zijn ook nog in meerder kleuren te koop, maar ik vond het wel leuk om een keer iets anders te proberen. Ik bracht eerst het kleurtje aan. De kleur droogt dan heel snel matt op en ze zijn allebei heel gepigmenteerd! Met de doorzichtige gloss zijn de lipkleuren ook heel mooi! De kleuren vind ik allebei ook heel mooi! Wel zijn ze heel plakkerig, wat ik zelf niet fijn vind. Maar voor bijvoorbeeld een instagram foto, zijn ze heel erg mooi!
Ik vond het heel leuk om al deze producten van de Action te testen en er een hele look mee te maken! Ik heb al eens vaker make-upproducten van de Action getest, zoals je ook kunt zien op mijn blog, maar ik heb nog nooit een hele look gemaakt. Over sommige producten ben ik zeker te spreken, zoals de beautyblender, maar sommige producten zou ik helemaal niet aanraden, zoals de concealer. Ik raad sowieso iedereen aan om Action make-up te proberen, want vaak hebben ze best wel goede make-up voor een goedkope prijs!

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties