Essence Herfst/winter collectie

zaterdag, september 16, 2017

Heey! Het is weer zover, Essence heeft weer een nieuwe herfst/winter collectie uitgebracht! Ik kijk er altijd naar uit wanneer er weer een heleboel nieuwe producten van Essence worden uitgebracht. Ik kreeg van Essence een aantal producten opgestuurd die ik voor jullie getest heb. De producten liggen al in de winkels.

Essence Kiss the frog lipstick

Deze lipstick verandert van kleur wanneer hij in aanraking komt met de lippen. In de stick is de kleur groen, maar wanneer je hem aanbrengt op je lippen verandert de kleur in een prachtige roze kleur.
De kleur is prachtig op mijn lippen! Hij ruikt lekker, geeft een mooie glans en blijft lang zitten. Ook is de lipstick makkelijk aan te brengen en goed te verdelen. Ik heb begrepen dat de kleur bij iedereen anders kan zijn, dat ligt aan de pH-waarde van je lippen. Ik ben in ieder geval heel blij met het resultaat op mijn lippen!

Essence Kiss the Frog Lipstick 01 switch to fairytale princess: €1,99 o.a te koop bij Kruidvat en Trekpleister

Essence Ultra Last Instant Colour
Ik was meteen al heel enthousiast toen ik deze lipstick uit het pakketje haalde. Ik heb zelf al heel veel lipsticks met de zwarte hulzen en was daarom ook heel blij dat er nog meer kleurtjes kwamen.

Met flits
Zonder flits

De kleur is een beetje paars/bruin en heeft een mooie glans. Voor mij is het wel een beetje een heftige kleur, maar wel heel erg mooi! De lipstick brengt goed aan en blijft lang zitten. Yes, weer een nieuw kleurtje erbij!

Essence Ultra Last Instant Colour 05 SO UN - GREY - TFUL: €2,39 o.a te koop bij Kruidvat en Trekpleister

Essence Vibrant Shock Lash & Brow Gel Mascara
Dit is een gel mascara die je voor je wimpers en wenkbrauwen kunt gebruiken. Ze geven je wimpers en wenkbrauwen een kleurtje met een metallic effect.
Ik heb zelf de gel mascara alleen op mijn wimpers gebruikt, omdat ik liever geen metallic wenkbrauwen heb. Ik heb het product over mijn zwarte mascara gedaan. Het metallic komt niet zo goed over op camera, dat is heel jammer want er zit een hele mooie metallic glans op mijn wimpers. Ik zou het niet voor elke dag gebruiken, maar voor een feestje is het zeker heel leuk!

Essence Vibrant Shock Lash & Brow Gel Mascara 05 copper up!: €2,89 o.a te koop bij Kruidvat en Trekpleister

Essence Metal Shock Eyeshadow 
Dit product ziet er heel erg cool uit! Een prachtige metallic oogschaduw. Het is een creamy oogschaduw, iets wat ik zelf eigenlijk nooit gebruik, maar heel leuk om uit te testen. Ik heb hiervan geen foto waarbij ik de oogschaduw heb aangebracht, omdat je dat op mijn oogleden gewoon niet goed kan zien, wel heb ik swatches voor jullie!

De oogschaduw kun je aanbrengen door één of meerdere stipjes op je oogleden aan te brengen en ze vervolgens met je vingers of met een kwastje uit te smeren. Dit gaat heel makkelijk en er komen geen lelijke vlekken op je oogleden. De oogschaduw droogt snel op, waardoor je geen oogschaduw op je wimpers krijgt. Heel fijn!

Essence Metal Shock Eyeshadow 04 supernova: €3,59 o.a te koop bij Kruidvat en Trekpleister

Essence Holo Rainbow Nail Polish 
Een holo rainbow nagellak, dat klinkt meteen al geweldig! Deze nagellak bevat een holografische look en glittertjes in alle kleuren van de regenboog.
Je kunt ervoor kiezen om de nagellak gewoon op je nagels aan te brengen of om eerst een ander kleurtje aan te brengen en daar overheen de holo rainbow nagellak te doen. Ik heb voor het eerste gekozen omdat ik heel benieuwd was naar het effect daarvan. Ik vind het er heel leuk en vrolijk uitzien! Er zijn genoeg glitters waardoor mijn hele nagels bedekt worden. Je ziet ook echt de holografische in de nagellak en dat ziet er heel leuk uit!

Essence Holo Rainbow Nail Polish 01 hello holo: €2,89 o.a te koop bij Kruidvat en Trekpleister

Essence Metal Shock Nail Powder
Last but not least, deze metal shock nail powder. Dit product zag er meteen al heel interessant uit en ik kon niet wachten om het te testen!
Wauw de glitters in het potje, prachtig! Op de zijkant van het doosje staat heel handig een klein stappenplan met hoe je het product moet aanbrengen. Je brengt eerst een transparante
nagellak of topcoat aan en dat laat je 1 minuut drogen. Vervolgens dep je met je vinger de poeder op je nagel en ga je voorzichtig over je nagel wrijven totdat je nagel een gladde oppervlak heeft. Als laatst kun je er nog een topcoat over heen doen en dat moet je goed laten drogen om daarna met water de overige poeder weg te halen. Het geeft een prachtig effect op mijn nagels! Wel ben je er wat langer mee bezig dan normaal, maar het is zeker de moeite waard!

Essence Metal Shock Nail Powder 01 mirror, mirror on the nail: €2,99 o.a te koop bij Kruidvat en Trekpleister

Essence heeft weer een prachtige collectie uitgebracht met natuurlijk nog veel meer producten!

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties