Essence Light Up Your Face Luminizer palette review

vrijdag, november 11, 2016

Heey! In mijn artikel over mijn bronzer/blush/highlighter stash had ik gezet dat er waarschijnlijk nog een review kwam over de Essence Luminizer Palette. Nouu.. hier is hij dan! Ik was er heel nieuwsgierig naar en het leek me heel leuk om er een review van te schrijven op mijn blog. Hij is erg goedkoop, dus dat is het proberen waard!


Ik heb eigenlijk nog nooit een luminizer gebruikt. Highlighter natuurlijk wel, elke dag! Op de achterkant van het palette staat hoe je het kan aanbrengen, dus op welke plekken je elke kleur moet gebruiken. Ik heb het precies zo aangebracht als wat er stond. 
De swatches zien er goed uit. Ze zijn goed gepigmenteerd, geven veel kleur af en glazen mooi. De 2e en de 3e kleur vind ik het mooist.
Hier heb ik alle kleuren op mijn gezicht aangebracht, zoals het op de achterkant van het palette stond.
1e kleur- voorhoofd, kin en neusbrug
2e kleur- onder m'n wenkbrauwen en jukbeenderen (waar je dus normaal ook highlighter aanbrengt.
3e kleur- op de plaats waar bronzer hoort. 

Voor de 1e kleur was ik al bang. Je ziet het helemaal niet op voorhoofd en kin. Op mijn neusbrug zie je nog wel een beetje glans, jammer genoeg kwam dat niet helemaal over op de camera. 
De 2e kleur vind ik echt geweldig en die vind ik ook het mooiste. Wauw er komt zoooveel glans van af! Echt heel mooi!
De 3e kleur vind ik ook heel bijzonder. Ik had perongeluk al bronzer opgedaan, maar ik heb het er gewoon over heen aangebracht, wat ik ook heel erg mooi vind! Het komt niet heel goed over op camera, maar het geeft een hele mooi warme glans! 
Ik vind het echt een heel mooi palette. Jammer van de eerste kleur, maar de andere twee kleuren vind ik echt prachtig. Ik zou dus zeker dit palette nog een keer kopen, als hij op is!!

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties