Parfum stash

zaterdag, november 26, 2016

Heey! Dit keer heb ik geen deel van mijn make-up stash, maar mijn parfum stash! Ik houd enorm veel van parfum en ik kan er echt niet genoeg van hebben! Ik laat niet alleen parfum, maar ook mijn bodysprays zien. Ik ga er niet te veel over vertellen, maar ik zet er wel de prijs bij en waar je het kunt kopen. Sommige parfums zijn niet meer te koop, maar dat zet ik er dan ook bij. Soo let's begin!


Playboy Play It Sexy 75 ml; (ik kon alleen de parfum van 30 ml vinden: €11,99 o.a te koop bij Kruidvat


Flower Intention 100 ml: (niet meer te koop, ik kocht hem laatst in de uitverkoop bij Etos voor €4,-)

Magico Prime Time 100 ml: €1,69 soms te koop bij de Action

Blue.Up Elisa Fleur 100 ml: €7,99 o.a te koop bij drogist.nl


Carthago 100 ml: (niet meer te koop, ik had hem ooit bij de Action gekocht)


NG Donna Blue 100 ml: €4,99 o.a te koop bij drogistplein.nl (volgens mij ook bij de DA, maar dan iets duurder)


Super Chicks 100 ml: €3,99 o.a te koop bij Wibra (ik weet niet of je hem daar nog steeds kan kopen)


Explosion Forbidden Love 100 ml: (Ik heb geen idee of deze nog te koop is en hoe duur hij was)


NG Bella Vida 80 ml: €4,99 o.a te koop bij drogistplein.nl (volgens mij ook bij de DA, maar dan iets duurder)


Dorall Collection one slam 100 ml: €3,99 OP=OP voordeelshop (ik weet niet zeker of hij nog te koop is)


Magico Enjoy Life 80 ml: €1,69 o.a te koop bij Action (ik weet niet zeker of hij nog te koop is)


The Master Perfumer Cherry Bloom N°18 50 ml: €7,99 te koop bij Kruidvat


Aroosa Shirley May 50 ml: €1,59 o.a te koop bij Action (ik weet niet of hij nog te koop is)


Spirit of cashmere musk 30 ml: €3,65 te koop bij DM drogist (Duitsland)


So...? kiss me 30 ml: €6,99 o.a te koop bij Kruidvat


Yves Rocher 15 ml (volgens mij is hij niet meer te koop, want ik kan hem niet vinden) (ik weet ook niet meer hoe hij heet, want de letters zijn er af gesleten)


Zara woman Summer Edition 15 ml: (niet meer te koop)


So...? Sensual 10 ml: (niet meer te koop)


Hema Today I feel marvelous 10 ml: (niet meer te koop in 10 ml, maar 50 ml kost €15,-


Mini Dream Ulric de Varens 25 ml: €2,75 o.a te koop bij DM drogist (Duitsland)


Essence like a girls night out 10 ml: (volgens mij niet meer te koop)


Essence like a trip to New York 10 ml: €2,- te koop bij Kruidvat 


Polka scented body mist 150 ml: €3,50 te koop bij Primark

Victoria Secret Strawberries & Champagne Bodymist 250 ml: €9,99 o.a te koop bij Etos

Victoria Secret Passion Struck Bodymist 250 ml: €9,99 o.a te koop bij Etos

Victoria Secret Amber Romance Bodymist 250 ml: €9,99 o.a te koop bij Etos

De kwaliteit van de foto's is niet zo heel erg goed, maar mijn camera deed een beetje raar. Ik wilde alsnog de foto's gaan gebruiken omdat ik er best wel lang over had gedaan en ik heel graag dit artikel wilde maken. Ik hoop dat het niet heel erg is!

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties