Vogue foaming shower gel & bodylotion

zaterdag, november 19, 2016

Heey! Deze week kreeg ik een pakketje binnen van Vogue! Echt superleuk. Vogue is echt een geweldig merk en heeft geweldige producten. De producten ruiken altijd heel erg lekker en de verpakkingen zien er altijd leuk uit. Ik kreeg een foaming shower gel en een bodylotion binnen. Ik ben heel erg benieuwd!

Als eerste vind ik de verpakking er heel leuk uit zien. Ook zijn het best grote producten, dus met veel inhoud! Ik houd enorm veel van foaming shower gels. Ik gebruik 9 van de 10 keer foaming shower gels, omdat ze heel fijn aanbrengen. Ook ben ik heel benieuwd naar de bodylotion, want van bodylotions kan ik echt niet genoeg van hebben!
Wauuw....de geur! Het ruikt lekker bloemig en zomers. Ik vind een zomerse geur helemaal niet erg in de winter, want dan heb ik alweer helemaal zin in de zomer!

VOGUE woman extravagant foaming shower gel 200 ml: €4,99 te koop bij DA en Coop supermarkt


VOGUE woman extravagant shower body lotion 250 ml: €4,99 te koop bij DA en Coop supermarkt

De foaming shower gel geeft lekker veel schuim. Hij smeert goed uit en de geur ruik je heel goed tijdens het gebruiken van de shower gel.
De bodylotion is roze! (Dat is jammer genoeg niet zo goed te zien op camera). Op de achterkant van de bodylotion staat dat je de bodylotion moet aanbrengen op een vochtige huid en dat je daarna de bodylotion moet afspoelen met water. Ik heb dit nog nooit gedaan, omdat ik altijd bodylotion aanbreng ná het douchen. Dus dit vond ik heel leuk om te proberen! Ook de bodylotion brengt goed aan. De crème is niet te dik, maar ook niet te dun, heel fijn,

Toen ik uit de douche stapte en me had afgedroogd, voelde mijn huid zooo ontzettend zacht!
Ik vind de producten hartstikke fijn! Ik heb de producten nu 3 keer gebruikt en het bevalt me heel erg goed! Ook de geur blijft best wel lang zitten.

Ik zou dus zeker de producten aanraden!

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties