Beauty Kitchen Inspire Me Body Polish & Body Mist

zaterdag, juli 29, 2017

Heey! Vandaag test ik twee producten van het merk Beauty Kitchen. Ik kreeg van Beauty Kitchen een Body Polish en een Body Mist opgestuurd. Benieuwd? Lees dan snel verder!

Beauty Kitchen produceert alleen 100% effectieve, 100% natuurlijke en 100% betaalbare producten. De recepten bevatten 100% pure essentiële oliën plus natuurlijke ingrediënten zodat het ook echt 100% het verschil maakt.

Beauty Kitchen test alleen om mensen, dus niet op dieren! Dat is meteen al een pluspunt! De verpakkingen zien er heel leuk en vrolijk uit. Er staan ook allemaal tekstjes op de verpakkingen.

Beauty Kitchen Inspire Me Brightening & Toning Body Polish 
Informatie:

Deze Body Polish zit boordevol mineralen en oliën die reinigen, exfoliëren en je huidcellen helpen vernieuwen zodat je deze zomer een heerlijke gladde huid zult hebben. De Body Polish bevat natuurlijke, verzachtende oliën, salie en zuiverende minerale zouten die perfect werken bij cellulite of striae op benen, armen, billen en buik! Getest op mensen, nooit op dieren & geschikt voor veganisten.
Gebruik:

Voor maximaal resultaat masseer je een handvol op een natte of droge huid met ronddraaiende bewegingen. Besteed even wat extra aandacht aan ruwe en droge plekken. Spoel grondig en gebruik daarna de Inspire Me Body Wash.

Ingrediënten:

sodium chloride (Himalayan Pink Salt), vitis vinifera (Grapeseed Oil), helianthus annuus (Sunflower Oil), ricinus communis (Castor Oil), prunus amygdalus dulcis (Sweet Almond Oil), sesamum indicum (Sesame Oil), olea europaea (Extra Virgin Olive Oil), crambe abyssinica (Abyssinian Oil), tocopherol (Vitamin E), salvia officinalis (Sage Leaf), citrus aurantium dulcis (Orange Sweet), litsea cubeba (Litsea Maychange), cymbopogon flexuosus (Lemongrass), mentha spicata (Spearmint), ocimum basilicum (Basil), citrus paradisi (Grapefruit), foeniculum vulgare dulce (Sweet Fennel), citrus reticulata (Mandarin Red), mentha piperita (Peppermint), limonene, linalool, citral, citronellol, eugenol, geraniol, Natural pure essential oils

Beauty Kitchen Inspire Me Brightening & Toning Body Polish 200 gram: €19,99 te koop bij HollandandBarrett

Mijn mening:

Toen ik het product binnen kreeg, vond ik het er een beetje raar uit zien. Ik had nog nooit zo'n soort product zien. De geur was meteen heel sterk toen ik de deksel open deed, daar moet je wel van houden! Ik vind dat het product heel erg ruikt naar lemon en het doet me zelfs een beetje denken aan citroen thee. Het product is heel makkelijk in gebruik en het voelt aan als een soort scrub. Ik heb het product gebruikt om mijn armen en benen. Het voelt heel lekker aan en mijn huid is na gebruik ontzettend zacht en voelt heel verzorgend aan!

Beauty Kitchen Inspire Me Triple Action Body Mist
Informatie:

Een heerlijke verfrissende spray die verzorgt maar die ook verkoelt!
Een instant kick skin, body & mind! De drievoudige actieve body mist is een lichtgewicht formule die supersnel door de huid wordt geabsorbeerd. De textuur is verrijkt met natuurlijke oliën die de huid intensief hydrateren, verfrissen en verstevigen. Je huid voelt meteen heerlijk zacht aan en heeft een fijne subtiele geur. Getest op mensen, nooit op dieren & geschikt voor veganisten.

Gebruik:


Schudden voor gebruik. Royaal verstuiven op een licht vochtige huid. Niet in het gezicht verstuiven.

Ingrediënten:

aqua (Water), vegetable glycerin, heptyl glucoside, sodium hyaluronate, sodium levulinate, betaine, glyceryl caprylate, sodium anisate, citrus aurantium dulcis (Orange Sweet), litsea cubeba (Litsea Maychange), cymbopogon flexuosus (Lemongrass), mentha spicata (Spearmint), ocimum basilicum (Basil), citrus paradisi (Grapefruit), foeniculum vulgare dulce (Sweet Fennel), citrus reticulata (Mandarin Red), mentha piperita (Peppermint), lactic acid, phytic acid, limonene, linalool, citral, citronellol, eugenol, geraniol extract, citrus limon (Lemon) fruit extract, acer saccharum (Sugar Maple) extract, citric acid, limonene, linalool, geraniol, citral, citronellol, eugenol, farnesol. Natural Pure Essential Oils potential allergens found in essential oils

Beauty Kitchen Inspire Me Triple Action Body Mist 150 ml: €9,99 te koop bij HollandandBarrett

Mijn mening:

De body mist heeft niet zo'n sterke geur. Het heeft een heel lekker subtiel geurtje! Heel lekker. Zoals ze al zeggen, voelt mijn huid heel zacht na gebruik! De body mist geeft een lekkere lichte mist, waardoor je niet meteen heel veel product gebruikt. Heel fijn!

Ik vind deze producten van Beauty Kitchen heel fijn! De Body Mist raad ik iedereen aan en de Body Polish raad ik alleen de mensen aan die van een sterke geur houden.

Liefs!



You Might Also Like

0 reacties