COSRX Oil-Free Ultra-Moisturizing Lotion

zaterdag, juli 22, 2017

Heey! Ik had laatst mee gedaan met een wedstrijd, waarmee je kans kon maken om 6 maanden lang samen te werken met Life and Beauty Shop. Helaas heb ik niet gewonnen, maar kreeg ik wel een product opgestuurd om op mijn blog te reviewen.

COSRX Oil-Free Ultra-Moisturizing Lotion
De verpakking ziet er heel neutraal uit, dat vind ik er altijd wel professioneel uit zien. Er zit een heel handig pompje op, zodat je de juiste hoeveelheid uit het flesje kan halen. Ook is een pompje heel hygiënisch.

-Hydrateert de pas geëxfolieerde huid
-Olie en watervrije formule
-Verzacht acne gevoelige huid

Omschrijving:

Deze lotion is ontwikkeld als perfecte aanvulling op de populaire AHA en BHA producten. Het bevat 70% berkensap, een krachtig ingrediënt voor het kalmeren en het behandelen van gevoelige en geïrriteerde huid. Als je huid ooit droog is geworden als gevolg van acne, winterweer, of natuurlijke gevoeligheid, dan is dit de moisturizer voor u. Het verzorgt de droge huid met een niet vettig residu en kalmeert de acne-gevoelige huid.

Gebruik:

Breng de lotion aan als laatste stap in je huidverzorging. Geschikt als dag- en nachtcrème.

Ingrediënten:

Betula Platyphylla Japonica Juice, Butylene Glycol, Glycerin, Dimethicone, Betaine, Cetearyl Alcohol,1,2-Hexanediol, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Sodium Lactate, Ethylhexylglycerin, Sodium Hyaluronate, Allantoin, Panthenol, Xanthan Gum, Ethyl Hexanediol, Citrus Medica Limonum (Lemon) Peel Oil, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil

COSRX Oil-Free Ultra-Moisturizing Lotion 100 ml: €20,95 online te koop bij Life and Beauty Shop

Mijn mening:
De lotion heeft een hele luchtige structuur, waardoor je het product goed over je huid kan verdelen. Omdat het olie vrij is, is de lotion helemaal niet vettig, wat ik zelf heel fijn vind. Het product hydrateert je huid heel goed en maakt je huid heel zacht. Ook zorgt de lotion ervoor dat mijn droge huid, veel minder droog aan voelt. De geur is echt heerlijk, het ruikt een beetje naar een Tea Tree product die ik ooit een keer had gebruikt van Kruidvat, heel lekker!

Ik vind dit een heel fijn product en ik zal het zeker heel vaak gaan gebruiken!

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties