Kruidvat Salon Hair Collections

zaterdag, juli 15, 2017

Heey! Vandaag laat ik jullie twee nieuwe producten van Kruidvat zien die ik opgestuurd gekregen heb. Het zijn twee producten uit de Kruidvat Salon Hair Collections. Benieuwd? Lees dan snel verder!

Ik laat jullie de Kruidvat Salon Styling Spray Keratin Perfection en de Kruidvat Salon Styling Mousse Maximum Definition zien. Ze zijn al verkrijgbaar bij Kruidvat en in de online shop!

Kruidvat Salon Styling Spray Keratin Perfection
Informatie:

Kruidvat Salon Hair Collections stylingproducten houden je haar zo goed in model als op de dag dat je naar de kapper bent geweest. De producten zijn van professionele kwaliteit; ontwikkeld én getest in samenwerking met kappers.

Kruidvat Salon Styling Spray Keratin Perfection is een extra sterke professionele styling spray die het haar versterkt.
-Voor een flexibele versteviging
-Fixeert 48 uur lang
-Verzwaart het haar niet
-Plakt niet en is gemakkelijk uit te borstelen
-Met provitamine B5

Gebruiksaanwijzing:

Om je look te fixeren de spray op circa 30 cm afstand op droog haar aanbrengen. Om accenten aan te brengen: het haar lok voor lok vanaf de haaraanzet tot de haarpunten besprayen en in model brengen.

Mijn mening:

Ik gebruik niet zo vaak een Styling Spray, omdat mijn haar er meestal heel stroef en hard van word. Ik was daarom wel heel benieuwd of deze Styling Spray daar verandering in maakte. En dat doet hij zeker! Mijn haar werd helemaal niet zo stroef en hard als mijn ervaringen met andere Styling Spray's. Ik gebruik de Styling Spray nu best wel vaak, wanneer ik mijn haar ga krullen. De krullen blijven nu veel beter zitten en ze gaan niet uitzakken. Ook de geur van het product vind ik heel erg lekker! Het is niet zo'n hele sterke geur die je meestal bij Styling Spray's hebt en dat vind ik heel fijn!

Kruidvat Salon Hair Collections Styling Spray Keratin Perfection 400 ml: €2,39 te koop bij Kruidvat

Kruidvat Salon Styling Mousse Maximum Definition
Informatie:

Kruidvat Salon Hair Collections stylingproducten houden je haar zo goed in model als op de dag dat je naar de kapper bent geweest. De producten zijn van professionele kwaliteit; ontwikkeld én getest in samenwerking met kappers.

Kruidvat Salon Styling Mousse Maximum Definition is een mega sterke professionele styling mousse voor een langdurige fixatie.
-Geeft een natuurlijke glans
-Bevat 0% alcohol
-Met provitamine B5

Gebruiksaanwijzing:

Voor het gebruik de bus goed schudden. Vervolgens ondersteboven houden en een bolletje schuim op de hand spuiten. Bij de haaraanzet op vochtig haar aanbrengen en met de vingers verdelen. Föhnen versterkt het effect van de mousse.
Mijn mening:

Mousse is wel een product dat ik al dagelijks gebruik. Ik vond het daarom ook heel leuk dat ik weer een nieuwe Mousse kon uit proberen. Deze mousse is echt geweldig! Ik krijg veel meer volume in mijn haar en mijn haar blijft de hele dag goed in model zitten. Mijn haar word ook helemaal niet plakkerig, wat ik wel met een andere Mousse van een ander merk had, dus dat ik ook heel fijn! En de geur.. Heerlijk! Mijn haar blijft de hele dag lekker ruiken! Top!

Kruidvat Salon Hair Collections Styling Mousse Maximum Definition 250 ml: €1,99 te koop bij Kruidvat

Ik vind de producten heel erg fijn! Ze ruiken heerlijk, zorgen ervoor dat je haar de hele dag in model zit, je haar plakt niet en je krijgt een mooie natuurlijke glans in je haar! Ook zijn de producten heel betaalbaar! Topproducten!

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties