L'oréal Paris Color Riche lipsticks

vrijdag, januari 31, 2020

Heey! Ik heb het de afgelopen tijd heel druk gehad, dat is ook de reden dat ik een tijdje niets op mijn blog heb gepost. Maar vandaag had ik tijd om weer een artikel te schrijven en ik had nog een aantal producten die ik wilde reviewen op mijn blog, waaronder de Color Riche lipsticks van L'oréal Paris. Lees je mee?

De Color Riche lijn van L'oréal Paris bevat ook weer verschillende soorten lipsticks. Zo heeft de lijn normale lipsticks, maar ook matte, shine en nude lipsticks. Ik test vandaag 3 gewone Color Riche lipsticks. De verpakkingen daarvan zijn simpel, maar toch mooi in een gouden huls.
Op de onderkant van de lipsticks lijken 108 en 342 erg veel op elkaar, maar eenmaal uit de huls zie je wel een duidelijk verschil. L'oréal Paris staat er mooi in gedrukt en de lipstick heeft een goede vormgeving.

Swatches

Zonder flits
Met flits
Op de swatches zie je ook duidelijk verschil tussen 108 en 342. Ze brengen goed aan en voelen niet stroef aan met het aanbrengen.

Color Riche 108 Brun Cuivré
Brun Cuivré is een heel mooi donker kleurtje. De lipstick geeft een mooie glans en blijft mooi op de lippen zitten.

L'oréal Paris Color Riche 108 Brun Cuivré: €14,99 o.a te koop bij Kruidvat

Color Riche 303 Rose Tendre
De kleur komt niet echt goed over op de camera. Hij is namelijk nog vel rozer en glanzender dan op de foto. Dit is echt mijn favoriete kleur!

L'oréal Paris Color Riche 303 Rose Tendre: €14,99 o.a te koop bij Kruidvat

Color Riche 342 Cristal Cuivré
Deze kleur komt wel aardig overeen als op de foto, maar wat je niet echt op de foto's ziet, zijn de glitters. Er zitten aardig veel glitters in, je moet er van houden, maar ik vind het heel mooi! Met het aanbrengen voel je de glitters ook. De glitters blijven mooi op z'n plek zitten, dus je hebt na het einde van de dag niet overal glitters zitten.

L'oréal Paris Color Riche 342 Cristal Cuivré: €14,99  o.a te koop bij Kruidvat

Mijn mening

Ik ben heel tevreden over deze mooie lipsticks! De lipsticks zijn makkelijk aan te brengen doordat ze een beetje smeuïg zijn. Ze blijven lang zitten en wanneer ze uiteindelijk vervagen komen er geen lelijke lijntjes om je lippen heen. Met het eten blijven de lipsticks ook goed zitten, wel moet je het daarna even een beetje bijwerken. Het verwijderen van de lipsticks gaat ook gemakkelijk, ook bij de donkere kleur komen er geen vlekken met het verwijderen. De lipsticks drogen je lippen ook niet uit, heel fijn! Dus mijn conclusie, ik raad de lipsticks zeker aan!

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties