Makeup Revolution Matte Lip

zaterdag, augustus 07, 2021

Heey! Wat leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Ik heb een hele tijd geen artikelen meer geplaatst. Wat heb ik in de tussen tijd gedaan? Ik leg het je even in het kort uit.

Ik ben toen ik 18 jaar werd gestopt met school. Ik ben toen meteen fulltime aan het werk gegaan en ben nu iets meer dan een maand aan het werk bij mijn nieuwe baan waar ik elke week een 40 urige werkweek maak. Ook heb ik al bijna een jaar een relatie, waar ik veel tijd mee doorbreng. Jaja bijna een jaar alweer! De tijd gaat echt snel. Maar genoeg gekletst, ik ben weer begonnen met mijn blog en wat heb ik er zin in!

Ik geef vandaag aan jullie een review over de Makeup Revolution Matte liquid lipsticks. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder.

Makeup Revolution Matte Liquid Lipsticks


De verpakkingen zien er mooi simpel uit en voelen niet goedkoop aan.

Apllicator
Dit is de applicator. Hij is niet te dik en is een beetje gebogen, waardoor je hem mooi op je lippen aan kan brengen.

Matte Chauffeur 110

Wauw, wat drogen deze liquid lipsticks snel op zeg! Dat vind ik echt een pluspunt, want namelijk niemand zit er op te wachten om een half uur te wachten voordat de liquid lipstick is opgedroogd en dan pas iets te kunnen eten of drinken. Echt heel fijn! 

Nu in de aanbieding voor: $3,50


Matte Poise 115


Nu in de aanbieding voor $3,00

Matte Dollhouse 116

Nu in de aanbieding voor $3,00


Matte Head Turner 121

Makeup Revolution Matte Lip: Matte Head Turner 121 €3,49


Matte Gone Rogue 124
Nu in de aanbieding voor $3,59

Wauw wat zijn dit prachtige kleuren! Ik weet alleen niet echt of ik zo weg ben van de kleur Matte Head Turner 121, maar de rest vind ik echt prachtig. De liquid lipsticks ruiken heerlijk zoet, een beetje snoepachtig. Bij het aanbrengen voelt het een beetje nat op de lippen, maar wanneer je je lippen over elkaar heen wrijft verdwijnt dat meteen en voelt het heel zacht aan op de lippen. Ze zijn gemakkelijk aan te brengen en zoals ik al eerder zei in het artikel drogen ze echt ontzettend snel. Met de meeste matte lipsticks/liquid lipsticks zie je wel erge lijntjes op je lippen, maar dat valt bij deze echt heel erg mee! Wanneer je je lippen hard op elkaar duwt voel je wel een beetje dat je lippen aan elkaar gaan plakken, maar wanneer je praat heb je daar helemaal geen last van. Wanneer ze opgedroogd zijn laten ze ook helemaal niet af, dat vind ik ook een groot pluspunt! Met andere woorden, ik ben echt heel erg tevreden over deze liquid lipsticks van Makeup Revolution!

Ze zijn nu ook overigens in de sale bij de Kruidvat, waarbij je 50% of 75% korting krijgt. Ik weet niet
of dat komt omdat ze misschien uit het assortiment gaan, dus wees er snel bij! Mochten ze nou uitverkocht zijn of Makeup Revolution helemaal niet verkopen in het filiaal bij jou in de buurt, dan kun je ze altijd nog bestellen op de site van Makeup Revolution zelf. Het is het echt waard!


Liefs!

You Might Also Like

1 reacties