Douglas Shoplog + Review

zaterdag, augustus 14, 2021

Heey! Vandaag laat ik jullie zien wat ik allemaal besteld heb bij Douglas en geef ik mijn mening over de producten. Ik heb voor mijn verjaardag een Douglas giftcard gekregen van één van mijn vriendinnen die ik al sinds de basisschool ken! Ik dacht, hoe leuk is het nou om make-up te bestellen wat ik nog nooit eerder heb gehad en dat te gaan testen voor jullie op mijn blog. Ben je nou benieuwd wat ik allemaal gekocht heb en wat mijn mening erover is? Lees dan snel verder!

Douglas gift, gratis- kaartje en samples

Bij elke bestelling die je doet bij Douglas kun je gratis jou producten laten inpakken. Ook kun je er een gratis kaartje bij krijgen en twee samples die je zelf mag uitkiezen. Natuurlijk heb ik dat allemaal gedaan, want iedereen houd toch van cadeautjes uitpakken! 


E.L.F Cosmetics Bite Size Eyeshadow Cream & Sugar



Toen ik dit oogschaduwpalletje in mijn winkelwagen deed, had ik wel verwacht dat hij iets groter was. Maar ik had natuurlijk ook niet gelezen dat het een 'Bite Size' is, oeps. Dit is een heel mooi naturel oogschaduwpallet. Toen ik de oogschaduw kleurtjes op mijn arm ging swatchen merkte ik dat de oogschaduws mooi gepigmenteerd zijn. Wel moest ik bij de donkere matte kleur nog een keertje erover heen gaan omdat het leek dat de pigment daarvan iets minder is. Ook was hij een beetje korrelig.

Ik zal maar meteen even aangeven dat ik echt totaal geen prof ben in oogschaduw aanbrengen bij mij zelf. Ik heb hele kleine oogleden, dus ik vind het lastig om dat er mooi uit te laten zien. De kleurtjes blenden heel mooi, maar niet zo dat je de kleurtjes helemaal uitblend. Met deze 4 kleurtjes kun je een hele mooi simpele ooglook maken. 

E.L.F Cosmetics Retro Paradise Dream On Lipgloss Tropical Fruit Punch

Deze lipgloss heb ik gratis gekregen bij het E.L.F oogschaduwpalletje! De lipgloss doet me meteen denken aan de zomer en zoals de naam als zegt: Paradise. De lipgloss is helemaal niet plakkerig! Heel fijn, want bij de meeste lipglosses is het zo dat het al heel gauw plakkerig word. Het is een hele mooie subtiele kleur die je bij alle make-uplooks wel kunt gebruiken. 

MUA Brow Define Micro Precision Eyebrow Pencil Dark Brown


Ik heb dit wenkbrauwpotlood besteld, omdat ik zelf een soortgelijke wenkbrauwpotlood van Catrice gebruik die ik heel fijn vind en was daarom ook heel benieuwd of deze mij ook goed bevalt. Er zijn 3 kleuren die je kunt bestellen: Black, Dark Brown en Mid Brown.

Aan de ene kant van de wenkbrauwpotlood zit een goed stevig borsteltje en aan de andere kant zit de wenkbrauwpotlood. Op de foto met de swatches zie je links hoe dun de potlood een lijntje maakt. Ik vind dat zelf heel fijn want dan kun je heel precies werken. Rechts heb ik het lijntje wat ik wat dikker heb gemaakt, zo zie je goed de kleur en de pigmentatie van de potlood. 

Dit is echt de perfecte kleur voor mijn wenkbrauwen! De wenkbrauwpotlood brengt goed aan op mijn wenkbrauwen en je kunt er heel precies mee werken. Als ik moest kiezen zou ik toch mijn Catrice wenkbrauwpotloodje gebruiken, die is toch iets minder hard en meer creamy. 

Mua Bronzed Matte Bronzing Powder Solar #110


Had ik bronzer nodig? Euhmm.. nee ik heb er meer dan genoeg. Maar ik ben altijd benieuwd naar verschillende merken en van MUA heb ik nog nooit een bronzer geprobeerd. Het is altijd lastig om een goede bronzer te vinden. Meestal zijn ze of te donker, te oranje of willen ze helemaal niet uitblenden. Je kunt kiezen tussen twee kleuren. Solar #110 en Solar #120. Ik heb gekozen voor de lichtere kleur, ook omdat ik bang ben dat hij anders oranje uitslaat om mijn gezicht.  

De bronzer blend heel goed en ziet er natuurlijk uit op mijn gezicht. Gelukkig ziet hij er niet oranje uit. Ik vind het een hele fijne bronzer!

MUA Velvet Lipstickk Smooth Matte Finish Secret

MUA Velvet Lipstick Smooth Matte Finish: Secret €4,11

Als eerst wil ik het even hebben over de geur. Het ruikt een beetje naar wasco krijtjes en ik vind het echt niet lekker. Maar dat terzijde, ik vind de verpakking en de vormgeving van de lipstick erg mooi. Ik dacht eerst hoe ga ik ooit met deze vorm lipstick, de lipstick goed aanbrengen. Maar dat wil gelukkig heel gemakkelijk! De lipstick dekt heel goed op de lippen. Ik vind de kleur echt prachtig, hij dekt heel goed en is mooi mat. Het is alleen jammer dat hij wel aflaat, daardoor moet je de lipstick vaker aanbrengen. 







Hopelijk vonden jullie het leuk om dit artikel te lezen. Ik zie jullie graag weer terug bij mijn volgende artikel!

Liefs!




You Might Also Like

0 reacties