Decubal Gezichtscrème & Nachtcrème

zaterdag, april 15, 2017

Heey! Vandaag ga ik voor jullie weer wat van Decubal testen! Ik heb al eerder twee artikels geschreven over Decubal en ik begin het merk steeds leuker te vinden! Decubal heeft heerlijke natuurlijke producten. Voor meer informatie kun je mijn eerste artikel over Decubal lezen door hier klikken. Ik test voor jullie een gezichtscrème en nachtcrème.

De verpakkingen zijn heel overzichtelijk. Je kunt precies zien wat voor ingrediënten er in het product zitten, hoe je het moet gebruiken en wat informatie over het product.

Gezichtscrème
Informatie: Decubal Gezichtscrème is een gezichtscrème voor de droge en gevoelige huid. Naast het hydrateren van de droge, geïrriteerde, rode en schrale huid kalmeert en verzorgt. De crème bevat vitamine B5 (panthenol) voor een zachte huid en vitamine E als natuurlijk antioxidant. Deze gezichtscrème is een mooie basiscrème.


  • Bevat 26% lipiden
  • Voor de droge en gevoelige gezichtshuid
  • Parfum- en parabenenvrij
  • Kalmeert en verzacht de droge, geïrriteerde en schrale huid
  • Met vitamine E – een natuurlijke antioxidant

Gebruik: De dagcrème 's morgens aanbrengen op een gereinigde huid, hals en decolleté. De crème kan dagelijks worden gebruikt.

Decubal gezichtscrème 75 ml: €12,49 o.a te koop bij Holland&Barret


De gezichtscrème zit in een best wel grote pot en is parfumvrij/parabenenvrij. Het heeft een natuurlijke geur en de substantie is niet heel dik en niet heel dun, een beetje er tussen in. De crème smeert heel goed uit en voelt niet dik aan op de huid. Dat is heel fijn! Ook verzorgt het mijn huid heel goed, word mijn huid heel zacht en ik krijg er geen pukkels of rode vlekken van.

Nachtcrème
Informatie: Decubal Nachtcrème is speciaal ontwikkeld om de huid 's nachts een boost te geven. Peptides verminderen fijne lijntjes en rimpels. Daarnaast wordt het ontstaan van nieuwe rimpels tegengegaan. De huid wordt intensief gehydrateerd en gaat vochtverlies tegen door de toevoeging van een speciaal hydraterend ingrediënt Shea butter en jojoba olie verzachten en versoepelen de huid waardoor deze er weer gezond uitziet.

  • Bevat 6% lipiden
  • Voor de droge en gevoelige gezichtshuid
  • Parfum- en parabenenvrij
  • Vermindert fijne lijntjes en rimpels
  • Shea butter en jojoba olie verzachten en versoepelen de huid

Gebruik: De nachtcrème voor het slapen gaan aanbrengen op een gereinigde huid, hals en decolleté. De nachtcrème kan dagelijks gebruikt worden.

Decubal Nachtcrème 50 ml: €9,99 o.a te koop bij Holland&Barret

De nachtcrème is een kleine tube, waardoor hij heel handig is mee te nemen, bijvoorbeeld voor op vakantie. Ook deze heeft een natuurlijke geur en de substantie is wat dunner dan de gezichtscrème. De crème smeert heel erg goed uit en het maakt mijn huid een zacht en het verzorgt ook heel goed.

Ik vind de producten echt geweldig! Het zijn hele fijne natuurlijke producten die mijn huid heel goed verzorgen. Decubal is echt een topmerk!

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties