Kruidvat nieuwe producten

zaterdag, april 01, 2017

Heey! Kruidvat heeft een aantal nieuwe producten naar mij opgestuurd, die ik voor jullie ga testen! Het verschilt van haarproducten tot zelfbruiningsproducten en zonnebrand. Ik was heel benieuwd toen ik al deze nieuwe leuke producten zag!

Shampoo

Achterkant:

Kruidvat Shampoo Volume & Power is een 3-voudige intensieve formule special ontwikkeld voor fijn en futloos haar:
1. Zichtbaar meer volume
2. Voller haar
3. Vitaliteit

Het krachtige Collagen Boost-system met hoogwaardig collageen, waterlelie extract en provitamine B5 geeft het haar een overweldigend volume-effect en hernieuwde vitaliteit zonder te verzwaren. De unieke Ion-technologie voorkomt pluizig haar. Voor voller haar met een glamoureuze uitstraling tot in de puntjes.

Gebruiksaanwijzing:

Inmasseren op vochtig haar, kort laten inwerken en daarna zorgvuldig uitspoelen. Gebruik vervolgens Kruidvat Crèmespoeling Volume & Power voor extra verzorging. Geschikt voor dagelijks gebruik.
De shampoo is heel makkelijk te verdelen in mijn haar, goed in te masseren en geeft lekker veel schuim. Meestal heb ik na shampoo meteen droog haar terwijl ik nog crèmespoeling in mijn haar moet doen, maar dat was met deze shampoo niet zo! De shampoo ruikt ook ontzettend lekker!

Kruidvat Volume & Power Shampoo 250 ml: €1,79

Crèmespoeling 
Achterkant:

Kruidvat Crèmespoeling Volume & Power is een 3-voudige intensieve formule speciaal ontwikkeld voor fijn en futloos haar:
1. Zichtbaar meer volume
2. Voller haar
3. Vitaliteit

Het krachtige Collagen Boost-system met hoogwaardig collageen, waterlelie extract en provitamine B5 geeft het haar een overweldigend volume-effect en hernieuwde vitaliteit zonder te verzwaren. De unieke Ion-technologie voorkomt pluizig haar. De crèmespoeling voedt het haar en verbetert de doorkambaarheid. Voor voller haar met een glamoureuze uitstraling tot in de puntjes.

Gebruiksaanwijzing:

Het haar wassen met Kruidvat Shampoo Volume & Power. Vervolgens met de handen een beetje crèmespoeling over het haar verdelen, even laten inwerken en goed uitspoelen. Geschikt voor dagelijks gebruik.
Ook de crèmespoeling is heel makkelijk te verdelen en ruikt ontzettend lekker.

Na gebruik van de twee producten was mijn haar heel erg zacht en voelde het heel verzorgd aan. Ik kreeg geen pluizig haar en ik had niet zo heel veel klitten in mijn haar. Ook de geur bleef nog een tijdje in mijn haar zitten. Heel fijn!

Kruidvat Volume & Power Crèmespoeling 250 ml: €1,79

Anti-klit spray
Achterkant:

Kruidvat Anti-klit Spray Keratin Hair Repair met keratin repair complex is een intensief voedende spray die het haar direct gemakkelijk doorkambaar maakt en beschermt tegen haarbreuk. De toegevoegde pro-vitamine B5 heeft een verzorgende werking, zodat het haar er weer gezond en glanzend uitziet.

Gebruiksaanwijzing:

Schudden voor gebruik. Op vochtig of droog haar aanbrengen. NIET UITSPOELEN. Vervolgens het haar doorkammen.

Wat een geweldige spray! Er komt niet meteen heel veel product uit, wat heel fijn is, want je hebt ook niet zo heel veel nodig. Ik kam mijn klitten er binnen een paar seconden uit en mijn haar voelt heel zacht aan na gebruik. Het maakt mijn haar niet droog en pluizig en de geur is ook heel lekker, dat is ook heel belangrijk!

Kruidvat Keratin Hair Repair Anti-Klit Spray 250 ml: €2,99

Sea salt spray
Achterkant:

Kruidvat Effex is een unieke lijn stylingproducten waarmee je de look creëert die bij jou past. Kruidvat Effex Sea Salt Spray geeft je haar een warrige textuur met luchtig volume. Je haar voelt stug aan, alsof je een dagje naar het strand bent geweest.

Gebruiksaanwijzing:

Spray gelijkmatig op droog of handdoekdroog haar. Föhn je haar of laat het opdrogen en breng het in model. Waarschuwing: Buiten bereik van kinderen houden. Voorkom oogcontact.
De sea salt spray heeft een scherpe sterke geur, maar wanneer je het in je haar hebt aangebracht valt de geur wel mee. Ik heb het in mijn haar gesprayd en het daarna droog geföhnd. Ik kon het toen makkelijk in model brengen en het bleef de hele dag zitten. Gelukkig maakte het mijn haar ook niet pluizig. Het leek echt of ik een dagje naar het strand was geweest!

Kruidvat Effex Sea Salt Spray 150 ml: €2,99

Bronzing lotion
Achterkant:

Kruidvat Solait Instant Self Tan Lotion zorgt het hele jaar door voor een natuurlijke gebronsde teint zonder zon. Deze lotion geeft door de afwasbare 'kleurfilm' direct een bruine kleur af bij het aanbrengen. Hierdoor wordt geen plekje vergeten en vlekken en strepen voorkomen. De uiteindelijke kleur ontwikkelt zich binnen 4-6 uur onder de 'kleurfilm' tot een natuurlijk uitziend resultaat. Verrijkt met olijfolie en glycerine om de huid te hydrateren voor een langdurig resultaat. Voor gebruik de huid goed scrubben bevordert een egaal effect.

Gebruiksaanwijzing:

Breng de lotion gelijkmatig aan op een droge en schone huid met behulp van de Kruidvat Solait Self Tan handschoen. Voorkom contact met kleding voordat de lotion volledig is ingetrokken. Na gebruik de handen wassen. De kleur ontwikkeld zich binnen 4-6 uur. Vermijd gedurende deze tijd contact met water en breng geen andere producten op de huid aan. Was na deze tijd de 'kleurfilm' met warm water af. Zo komt de uiteindelijke kleur tevoorschijn.

Waarschuwing:

Dit product biedt geen bescherming tegen schadelijke UV-stralen. Buiten bereik van kinderen houden. Vermijd contact met de ogen. Bij contact met de ogen met ruim water uitspoelen. Niet gebruiken op beschadigde, geïrriteerde, zonverbrande of gevoelige huid. Bij irritatie gebruik direct stoppen. Dit product kan vlekken veroorzaken in kleding, meubilair en stoffen.
Het aanbrengen van de lotion gaat een beetje stroef. Wel zie je meteen waar je de lotion aanbrengt, want je kunt meteen de kleur zien. Je ziet meteen verschil wanneer je het net hebt aangebracht. De geur is heel lekker! Het duurt wel een beetje lang voordat het is opgedroogd. Wanneer de 4-6 uur afgelopen waren heb ik het met warm water afgespoeld. De 'kleurfilm' kwam er toen vanaf. Ik was een beetje bang dat alles er meteen af zou zijn, maar toen ik mijn benen droog had gemaakt, zag ik wel dat mijn benen bruiner waren. De lotion is helemaal niet vlekkerig en gelukkig ook niet oranje. Mijn benen kregen een hele mooie bruine gloed. De kleur bleef bij mij ongeveer 5/6 dagen zitten.

Kruidvat Solait Instant Self Tan Lotion 250 ml: €3,99

Bronzing cream
Achterkant:

Kruidvat Solait Self Tan Cream zorgt het hele jaar door voor een natuurlijke gebronsde teint, zonder zon. Deze verzorgende crème met walnootolie, sheabutter en vitamine E hydrateert de huid en beschermt tegen vroegtijdige huidveroudering en uitdroging. De uitgebalanceerde samenstelling van deze zelfbruinende crème geeft een egale natuurlijke teint zonder strepen. De huid blijft soepel en zacht.

Gebruiksaanwijzing:

Gelijkmatig over de huid verdelen. Na gebruik de handen wassen. Enkele uren na gebruik heeft de huid een natuurlijke bruine teint. Voor gebruik de huid goed scrubben bevordert een egaal effect.

Waarschuwing: Dit product biedt geen bescherming tegen schadelijke UV-straling. Vermijd contact met (bad) kleding en ogen.
Dit product kost wat minder tijd dan de lotion, want je hoeft het alleen op te laten drogen en dus niet af te spoelen. Wel is het een nadeel dat het een witte crème is, waardoor je niet precies kan zien waar je het product hebt aangebracht en of je overal evenveel hebt aangebracht. Wel smeert de crème heel gemakkelijk uit en is daarom goed te verdelen. Ook deze crème ruikt lekker. Je ziet dus na een paar uur verschil. Ik had na ongeveer 4/5 uur hele mooie (zongebruinde) benen. Mijn benen hadden een hele mooie natuurlijke bruine kleur. Ook deze crème is niet vlekkerig en niet oranje. Na ongeveer 5/6 dagen is de kleur bij mij verdwenen.

Kruidvat Solait Self Tan Care Bronzing Cream 150 ml

Sunspray gel
Achterkant:

Kruidvat Solait Sunspray Gel Summer Bronze SPF 30 HIGH. Hoge bescherming voor de zeer lichte huid. De toegevoegde plantaardige olie en aloë vera voeden en verzorgen de huid zodat deze gemakkelijk bruint en de kleur langer behouden blijft. Bevat vitamine E.

Gebruiksaanwijzing:

Schudden voor gebruik. Voor het zonnen royaal aanbrengen. Niet in de ogen sprayen. Voldoende aanbrengen van het product bevordert de bescherming. Regelmatig aanbrengen, vooral bij transpiratie na het zwemmen of afdrogen. Vermijd de intensieve middagzon en langdurige blootstelling aan de zon. Houd baby's en jonge kinderen uit de directe zon, draag beschermende kleding en gebruik een zonnebrandproduct met een hoge factor (hoger dan 25). Ook een hoge beschermingsfactor biedt geen volledige bescherming tegen UV-stralen.Verbranding door de zon beschadigt de huid permanent en dient vermeden te worden! Overmatige blootstelling aan de zon kan een ernstig gezondheidsrisico veroorzaken. Vermijd contact met ogen en (bad) kleding om vlekken te voorkomen.
Als eerst heeft deze sunspray een heerlijke kokosgeur! Er zit een handige spuitdop op, waardoor er precies genoeg product uit komt. Heel handig! De crème smeert goed uit en ik ben blij dat het een hoge factor is, want die vind ik altijd heel fijn. Ik kan nog geen goede review geven over dit product, omdat het natuurlijk nog geen zomer is en hoef ik hem dus nog niet te gebruiken. Ik ga hem sowieso veel gebruiken in de zomer!

Kruidvat Solait Summer Bronze SPF30 Sunspray Gel 200 ml: €5,99

Ik ben heel tevreden over de producten! Alle producten werken heel fijn en ik raad ze ook allemaal aan! Alles is ook heel betaalbaar, dus dat is ook heel fijn.

Liefs!


You Might Also Like

0 reacties