Louis Widmer

zaterdag, mei 06, 2017

Heey! Ik heb al eerder een keer een review geschreven over een aantal producten van Louis Widmer. Klik hier als je het artikel nog niet gelezen hebt! Ik was heel blij toen ik van Louis Widmer nog een aantal producten mocht testen. Ik vond namelijk de vorige producten geweldig!

Ik heb heel veel samples gekregen van Louis Widmer, dus laten we beginnen!

Basis-serum
Ik heb over dit product de vorige keer een review geschreven, dus als je die wilt lezen, kun je hier klikken.

Oogomtrekcrème
-Intensief Anti-Ageing
-Hoge concentratie van bestanddelen

Deze crème bevat een hoog gehalte aan actieve bestanddelen waardoor ze uiterst doeltreffend is tegen rimpels. De crème is speciaal ontwikkeld voor delicate huidzones, maar ook als intensieve verzorging van het hele gezicht.

Ik heb natuurlijk nog geen rimpels, maar deze crème is heel verzorgend voor de delen rond mijn ogen. Ik heb vaak last van een droge huid rond mijn ogen en dit product zorgt ervoor dat mijn huid veel minder droog is. Het heeft een fijne substantie en het smeert goed uit!

Voor meer informatie over het product, klik hier

Pro-Active Cream Light
-Normale & gemengde huid
-Anti-Ageing
-Nachtverzorging
-Voedt & hydrateert

Voor de normale of gemengde huid. Deze voedende crème heeft een lichte textuur en is rijk aan actieve bestanddelen. Voor een intensieve hydratatie en regeneratie van de huid. Rimpels verminderen en de huid wordt weer zacht, soepel en elastisch. Gebruik: 's avonds na de reiniging.

Ik heb deze crème een aantal avonden opgedaan en het bevalt mij heel goed! De crème verzorgt mijn huid heel goed en zorgt voor een zachte huid. Hij is goed te verdelen en heeft een fijne textuur.

Voor meer informatie over het product, klik hier

Crème Vitalisante
-Droge huid
-Anti-Ageing
-Nachtverzorging
-Voedt intensief

Voor de droge en zeer droge huid. Deze vitaliserende antirimpelcrème - rijk aan actieve bestanddelen - hydrateert en regeneert de huid. Rimpels verzachten zichtbaar. Gebruik de Crème Vitalisante elke avond na de reiniging.

Ik was heel benieuwd naar de crème, omdat ik de laatste tijd een beetje een droge huid heb. De crème doet zijn werk goed! Ik merk echt al verschil na één keer aanbrengen. Mijn huid voelt niet meer droog aan, maar juist zacht. Heel fijn!

Voor meer informatie over het product, klik hier


Crème Nutrive
Ik heb over dit product de vorige keer een review geschreven, dus als je die wilt lezen, kun je hier klikken.

Oogomtrekgel
-Anti-Ageing
-Verzacht rimpeltjes
-Verstevigt & verfrist
-Verzacht & hydrateert

Deze gel vermindert de rimpeltjes en ontzwelt wallen. De gel hyrdrateert, verfrist en verzorgt de gevoelige oogomtrek. Bij regelmatig gebruik wordt de huid opnieuw soepel, zacht en stralend fris. Breng de gel 's morgens en/of 's avonds aan en laat indringen door deze zachtjes met de vingers in te tokkelen.

Ik vind deze oogomtrekgel heel erg fijn! Ik vind het fijn om een gel te gebruiken bij het insmeren van mijn ogen, omdat dat mijn ogen heel goed verzorgt. Het is een verfrissende gel en maakt de huid rondom mijn ogen heel zacht!

Voor meer informatie over het product, klik hier

Remederm Crème Fluide
-Zeer droge huid
-Regeneert & hydrateert
-Beschermt en voedt
-Volwassenen & kinderen

Deze vloeibare lichaamscrème beschermt, verzorgt en hydrateert de huid, waardoor deze weer soepel en elastisch wordt. De Crème Fluide is geschikt voor jong en oud, voor baby's en ouderen. Masseer deze crème een of meerdere keren per dag in totdat ze in de huid is opgedrongen.

Superfijn! Omdat de crème zo vloeibaar is, smeert hij heel goed uit en kan je de crème goed over je huid verdelen. Dat vind ik het fijnste bij crèmes voor je lichaam. De crème trekt ook snel in, wat heel fijn is, want zo kun je meteen je kleding weer aan doen, zonder dat je kleding aan je vast blijft plakken. Mijn huid wordt enorm zacht van deze crème!

Voor meer informatie over het product, klik hier

Remederm Lichaamsmelk 5% Ureum
-Droge huid
-Verzorgt & hydrateert
-Volwassenen en kinderen
-Zonder Parfum

Breng de Remederm Lichaamsmelk 5% ureum één of twee keer per dag aan op een goed gereinigde huid. Door zijn aangename textuur, is deze melk makkelijk in gebruik. Deze melk dringt snel in en hydrateert de huid de hele dag lang. Hij verzorgt de huid beschermt tegen uitdroging en zorgt ervoor dat de huid zacht aanvoelt.

Niks uit de tekst hierboven is gelogen! Hij is heel makkelijk in gebruik, trekt snel in en verzorgt mijn huid geweldig! De droge plekjes zijn gewoon verdwenen. Normaal vind ik lichaamsmelk niet zo heel fijn. Ik krijg er meestal rode vlekken van en het irriteert mijn huid. Deze lichaamsmelk doet dat zeker niet!

Voor meer informatie over het product, klik hier

Remederm Gezichtscrème

-Zeer droge huid
-Anti-Ageing
-Dag-en nachtverzorging
-Regeneert de huid

De Gezichtscrème - rijk aan actieve bestanddelen - beschermt, verzorgt, hydrateert en regeneert de huid dag en nacht en verzacht bovendien rimpeltjes. Bij regelmatig gebruik, verzacht deze crème de ruwe huid, het trekkerig gevoel en huidirritaties. Breng de Gezichtscrème 's ochtends en 's avonds op een gereinigde huid aan.

Ik heb zelf best wel vaak last van een trekkerig gevoel langs mijn neus, dus ik was heel benieuwd of deze crème daartegen zou helpen. Ik heb de crème een week lang elke dag één keer gebruikt en ik merk heel veel verschil. Het voelt helemaal niet meer trekkerig en het ziet er ook niet meer droog uit. Ook maakt hij mijn huid heel zacht!

Voor meer informatie over het product, klik hier

Remederm Zilver Crème Repair
-Extreem droge & geïrriteerde huid
-Hydrateert & beschermt
-Volwassenen en kinderen
-Zonder parfum

De Remederm Zilver Crème Repair met zilver is speciaal ontwikkeld voor extreem droge, geïrriteerde en rode huidzones. Deze crème verzacht irritaties, herstelt de barrièrefunctie van de huid, voedt en beschermt de huid en verhindert dat schadelijke kiemen woekeren. Masseer de Remederm Zilver Crème één tot twee keer per dag in op aangetaste zones.

Deze crème is natuurlijk perfect voor mijn droge huid, maar ook voor de rode gedeeltes op mijn wangen. De crème zorgt ervoor dat de rode gedeeltes minder worden en dat mijn huid heel zacht word. Kortom een hele fijne crème.

Voor meer informatie over het product, klik hier

Remederm Shampoo
-Droge, jeukende hoofdhuid
-Voor veelvuldig gebruik
-Hydrateert & verzacht
-Hervettend
-Voor glanzend & soepel haar
-Zonder parfum

Ik gebruik heel vaak verschillende soorten shampoos, dus ik vond het heel leuk om weer een nieuwe shampoo uit te proberen. Voor mijn haar heb ik twee zakjes gebruikt. De shampoo is goed te verdelen en heeft een hele lekkere geur. Er komt niet heel veel schuim van af, maar wel een beetje. Na gebruik voelt mijn haar heel verzorgend en zacht. Ook glanst mijn haar heel mooi.

Voor meer informatie over het product, klik hier

Remederm Doucheolie
-Zeer droge huid
-Ultramilde reiniging
-Verzacht & hydrateert
-Hervettend
-Volwassenen & kinderen

Het product is makkelijk in gebruik. Het is een olie, maar het is niet megavettig. Dat vind ik persoonlijk heel fijn. De doucheolie is verzorgend en ik krijg er een hele zachte huid van. Er komt lekker veel schuim van af en de geur is heerlijk!

Voor meer informatie over het product, klik hier

Remederm Badolie
-Zeer droge huid
-Hervettend
-Vermindert het trekkerig gevoel
-Legt een verzorgende film op de huid
-Volwassenen & kinderen

Jammer genoeg heb ik geen bad, dus heb ik het niet in bad kunnen testen. Daarom heb ik de badolie in een bakje met warm water gedaan en daar heb ik mijn handen in gedaan. Het gaf meteen een hele lekkere geur en het verzorgd mijn handen heel goed. Mijn handen werden enorm zacht en zagen er veel gezonder uit. Mijn handen waren voor gebruik een beetje droog en na gebruik zagen ze er veel beter uit.

Voor meer informatie over het product, klik hier

De producten van Louis Widmer die ik deze keer getest heb, vind ik ook heel erg fijn! Ik begin Louis Widmer een steeds leuker merk te vinden! De producten verzorgen mijn huid heel goed en ook word mijn huid heel erg zacht! Zelfs de geur is geweldig! Ik ben heel tevreden over de producten.

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties