My sisters do my make-up

zaterdag, mei 13, 2017

Heey! Een tijdje geleden was de 'My boyfriend does my make-up challegene' een echte hype op YouTube. Het leek mij heel leuk om de 'My sisters do my make-up challege' te doen. Mijn zusjes hebben elk de helft van mijn gezicht opgemaakt.

Dit is het resultaat! Op de foto's heeft Lysanne de rechterkant van mijn gezicht opgemaakt en Charissa de linkerkant van mijn gezicht.

Ze hebben allebei de concealer heel mooi uitgeblend en de poeder is ook mooi aangebracht.
Jammer genoeg kun je de oogschaduw niet heel goed zien. Sorry trouwens voor mijn rare oogleden haha. Het is natuurlijk best wel lastig om iemand anders haar wenkbrauwen te doen, want je doet het zelf natuurlijk heel anders. Ik vind denk ik de rechterwenkbrauw het mooiste. Allebeide hebben ze ook wat minder mascara opgedaan dan dat ik normaal doe.
Ze hebben ook allebeide heel mooi de bronzer aangebracht en goed uitgeblend. De linkerkant van mijn gezicht is alleen wel een stuk bruiner. De blush is niet zo heel goed te zien, maar de highlighter is heel mooi aangebracht. Er is ook highlighter onder mijn wenkbrauw aangebracht. Wel iets meer dan dat ik normaal doe, maar wel mooi. Het zit gelukkig ook niet in mijn wenkbrauw.
Mijn lippen zijn aan de rechterkant iets beter gelukt, want aan de linkerkant zitten een paar gaten, maar het is wel bij allebei goed aangebracht.

Ik heb 3 vragen die Lysanne en Charissa beantwoord hebben:

Wat vond je het moeilijkst?

-Lysanne: De wenkbrauwen en de wimpers
-Charissa: De wenkbrauwen

Wat vind je het best gelukt?

-Lysanne: Highlighter
-Charissa: Bronzer en highlighter

Hoe vond je het om mij op te maken en waarom?

-Lysanne: Leuk, want ik heb jou nog nooit eerder opgemaakt.
-Charissa: Leuk, want ik heb mijn zus nog nooit opgemaakt en het was grappig om te doen, wel moeilijk.

Ik vond het heel leuk om eens opgemaakt te worden. Dit is een hele leuke challenge, zeker leuk om zelf ook eens te doen!

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties